جامعه

ازروز جهانی منع خشونت علیه زن در پنجشیربزرگداشت شد

بازارک باختر 8 قوس
ریاست امور زنان پنجشیراز روز جهانی منع خشونت علیه زن دیروزگرامیداشت به عمل آورد.
به گزارش خبرنگارمحلی آژانس باختر: درمحفلی که به همین مناسبت درمرکزآن ولایت برگزار شد، مولانا محمد امین صدیقی معاون والی پنجشیر در حالیکه شماری از روسای ادارات، جوانان وبانوان آن ولایت حضور داشتند، گفت : خشونت عليه زنان یک پدیده شوم است که اسباب آن فقر، بیسوادی و جهل میباشدو ما وظیفه ایمانی خود میدانیم تا علیه این پدیده شوم مبارزه کنیم و زنان را به مثابه مادران جامعه تقدیر نمائیم.
بعدأ محمد اقبال بیدار رئیس سارنوالی استیناف ولایت پنجشیر ازبررسی بیست ودو قضیه خشونت علیه زنان درآن ولایت خبر داد و اظهارداشت که خشونت علیه زنان در پنجشیر به تناسب ولایات دیگر اندک است وبا آن هم تلاش می شود تا این پدیده به گونۀ کلی ازمیان برداشته شود.
درین محفل خاطره شیخانی رئیس امور زنان ولایت پنجشیر از علما خواست که به خاطر محو وریشه کن ساختن خشونت علیه زنان از طریق منابر به خانواده ها آگاهی دهند وآنان را از جایگاه زنان وحقوق شان ازنظر دین مبین اسلام آگاه سازند. 
در این محفل همچنان روسای معارف، مبارزه با مواد مخدر، معاون شورای علما و رئیس جامعه مدنی پنجشیر همکاری شان را درامر مبارزه با خشونت علیه زنان بیان کردند . سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا