جامعه

انتقاد شورای ولایتی هرات ازعدم توجه به وضعیت اطفال خیابانی وبی سرپناه

 

هرات 4 میزان باختر

رئیس شورای ولایتی هرات استفاده نادرست ازبودجه های اختصاص یافته دربخش سامان دادن به وضعیت اطفال خیابانی و بی سرپنا در ولایت هرات را شدیدامورد انتقاد قرارداد.

داکترعبدالظاهر فیض زاده رئیس شورای ولایتی هرات در دیدار با مسولان نهادهای حامی حقوق اطفال ، وضعیت اطفال خیابانی و معتاد در ولایت هرات را نگران کننده خواند.

به گزارش آژانس باختر، وی ضمن اشاره به ارقام بلند اطفال معتاد، بی سرپناه و خیابانی در هرات، از نهاد های مسئول و حامی حقوق اطفال خواست تا با سروی دقیق این اطفال ، و ارائه راه حل های مفید در راستای بهبود وضعیت این قشر و رفع نا هنجاری های موجود اقدامات جدی روی دست بگیرند

داکتر فیض زاده بی توجهی بعضی از نهاد های مسئول در راستای رفع مشکلات و معضلات اطفال خیابانی و بی سرپناه را نگران کننده خواند و استفاده نادرست  بودجه های اختصاصی در راه بهبود این اطفال را شدیدامورد انتقادقرارداد.

درین نشست شرکت کننده گان  از سو استفاده اطفال خیابانی از جانب فروشنده گان مواد مخدر نیزابرازنگرانی نمودند و خواهان توجه جدی ارگان های امنیتی و کشفی در راستای رفع این نگرانی شدند.

 در ین نشست اشتراک کننده گان بر تداوم همکاری های جدی خویش در تعین سرنوشت اطفال و زنان معتاد مداوا شده نیزتاکید نمودند.

قابل یاد آوریست درین نشست قرار شد تا 15 روز بعد نهاد ها و انجو هائیکه در راستای بهبود وضعیت اطفال خیابانی و حمایت حقوق  این اطفال فعالیت میکنند، گزارشات خویش را با حضور در شورای ولایتی هرات ارائه کنند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا