سیاست

رئیس جمهور غنی با بزرگان ولسوالی ها، ناحیه ها و وکلای گذر شهر کابل دیدار کرد

کابل باختر 3 میزان

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان صبح امروز با بزرگان ولسوالی ها، ناحیه ها و وکلای گذر شهر کابل دیدار کرد و عید سعید اضحی را به آنان تبریک گفت.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی سخنگوی ریاست جمهوری به آژانس باختر

در این دیدار که در ارگ انجام شد، رئیس جمهور گفت که در ماه های خزان و زمستان تمرکز بیشتر بالای موضوعات امنیتی و انکشافی شهر کابل و ولسوالی های آن خواهیم کرد. وی گفت که این روند را از قوماندانی ها، حوزه ها و ناحیه ها آغاز می کنیم تا آنان بدانند که به مردم مسئول هستند.

رئیس جمهور گفت که ارزیابی ساختمان های شهر کابل که به چه تعداد عرفی و به چه تعداد شرعی می باشند، تکمیل گردیده است و هر ماه ۱۶ هزار خانه را تثبیت کرده و به مالکان اسناد قانونی میدهیم.

محمد اشرف غنی گفت که در هر گذر بعضی اختیارات را به مردم واگذار می کنیم و آنانرا در امور انکشافی شریک می سازیم و به همین منظور باید شورا های گذر ایجاد شود.

رئیس جمهور گفت که به هدف ایجاد نظم بهتر در شهر کابل، اکثر وزارت خانه ها به منطقه دارالامان انتقال داده می شود و این روند را از وزارت مالیه آغاز می کنیم.

رئیس جمهور غنی خاطر نشان کرد که شهر کابل را ارزیابی اساسی می کنیم تا خدمات بهتر به شهریان کابل ایجاد گردد و نیازمندی های آنان تامین شود.

رئیس جمهور با اشاره به مشکلات ولسوالی های مربوط ولایت کابل گفت که وضعیت ولسوالی های سروبی، خاکجبار و موسهی و سایر ولسوالی ها خراب می باشد و توجه اساسی به آنها صورت نگرفته است، بناً حکومت وحدت ملی در ماه های آینده به منظور بهتر شدن وضعیت ولسوالی های مذکور تمرکز خواهد کرد.

رئیس جمهور از بزرگان ولسوالی ها، ناحیه ها و وکلای گذر شهر کابل خواست تا به منظور بهتر شدن امور و حل مشکلات، نظریات و مشورت های شانرا با وی شریک سازند.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا