صحت

سخنگوی وزات صحت عامه: قیود روزگردی در هرات وضع شد

کابل/ 6 حمل/ باختر
سخنگوی وزارت صحت عامه از ثبت 33 واقعه مثبت ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته در کشور خبر داد و گفت که قیود روزگردی در هرات وضع شد.
به گزارش آژانس باختر، وحید الله مایار سخنگوی وزارت صحت عامه امروز در یک نشست خبری پیرامون افزایش واقعات مثبت ویروس کرونا در کشور صحبت کرد و گفت که در 24 ساعت گذشته 32 واقعه مثبت کرونا در هرات و یک واقعه مثبت در کابل ثبت شده است.
به گفته وی یک واقعه مثبت در کابل کارمند محلی یکی از سفارت ها خانه است. با ثبت 32 واقعه مثبت کرونا در هرات شمار واقعات مثبت در این ولایت به 54 مورد رسید.
مایار افزود که 4 واقعه مثبت ویروس کرونا در بین نیروهای حمایت قاطع نیز ثبت شده است که با ثبت شدن این 4 واقعه شمار مجموعی واقعات مثبت این ویروس در کشور به 79 واقعه رسیده است.
وحید الله مایار گفت که بررسی ها نشان می دهد که تعدادی از افراد شامل این واقعات، سابقه سفر به ایران را ندارند و این ویروس از جامعه به آنان سرایت کرده است.
به گفته وی به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس قیود روزگردی در شهرهای هرات، فراه و زرنج از امروز وضع شده است.
سخنگوی وزارت صحت عامه همچنان گفت که در نتیجه حمله مهاجمان انتحاری در درمسال هندوها و سیک‌ها 15 زخمی و یک کشته به شفاخانه های ایمرجنسی و وزیر اکبرخان انتقال داده شده است.مجیب مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا