اخبارفرهنگ

محمد طاهر زهیر، با اعطای سپاسنامه از کار کرد های پوهاند محمد رسول باوری، قدردانی کرد

کابل / 23 حمل / باختر

محمد طاهر زهیر سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز درمحفلی خدا حافظی، با پوهاند محمد رسول باوری معین پیشین فرهنگ و هنر این وزارت، از کارکرد های وی با اعطای سپاس نامه، قدردانی کرد .

به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ دراین محفل که با حضورهیئت رهبری و کارمندان وزارت اطلاعات وفرهنگ برگزار شد، سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ درصحبتی از خدمات پوهاند محمد رسول باوری معین پیشین فرهنگ و هنر این وزارت به قدردانی یاد کرد.

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ خاطرنشان کرد که پوهاند باوری دردوره های مختلف کارش مصدرخدمت به خلق قرارگرفته است  و درعرصه های مهم خدمت انجام داده است.

سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ گفت که خدمت از منظردینی و اخلاقی عالی ترین افتخار گفته شده است و فلسفۀ وجود انسان ها خدمت به خلق است.

همچنان محمد طاهر زهیر برای پوهاند باوری درسایر امور زندگی، به ویژه درراستای خدمت به افغانستان و مردم کشور، توفیق و موفقیت های بیشتر آرزو کرد . 

بعد پوهاند محمد رسول باوری معین پیشین فرهنگ و هنر وزارت اطلاعات وفرهنگ، از رهبری و کارمندان این وزارت به قدردانی یاد کرد و تاکید کرد که از همه مسوولان و کارمندان این وزارت خاطره های خوش دارد.

او گفت که درجریان کارش دراین وزارت چیزهای زیادی ازهمکارانش آموخته است و مصدرخدمت شده است.

دراخیراین محفل سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ و هیئت رهبری این وزارت سپاسنامۀ این وزارت را به پوهاند باوری اعطا کردند. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا