سیاست

تحت ریاست رئیس جمهورغنی نشست ارزیابی به هدف توزیع تذکره های برقی، دایر گردید

به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان نشست ارزیابی به هدف توزیع تذکره های برقی امروز در ارگ برگزار شد.
در این نشست کمیته های که بخش های مدیریتی و تخنیکی تذکره های برقی را ارزیابی نموده بودند، گزارش تفصیلی شانرا ارائه کردند.
کمیته های نامبرده در این گزارش بر فرصت های موجود، چالش ها و گزینه های احتمالی، پیشنهادات و نظریات شانرا ابراز داشتند.
به همین ترتیب روی روند تقسیم اوقات امتحانی، نیازمندی ها، مصؤنیت معلومات و اطلاعات و موقعیت های احتمالی مراکز به شکل تفصیلی بحث و گفتگو صورت گرفت.
رئیس جمهور غنی  به کمیته های تخنیکی و مدیریتی تذکره های برقی و آگاهان بخش حقوقی هدایت داد که روی چوکات حقوقی این روند کار نمایند و نوعیت فرمان را برای پروسه متذکره مشخص نمایند.
رئیس جمهور غنی از هر دو کمیته خواست که درکنار شرایط و چالش های موجود، راه حل های نیز ارائه نمایند.
رئیس جمهوری کشور خاطر نشان کرد که هر دو کمیته  یکجا در یک اداره خاص در رابطه به مرکزی کردن پروسه، طرح، تقسیم اوقات و نیازمندی های حقوقی را مشخص نموده و واضح سازند که آیا ایجاد این اداره یکجا با پروسه امتحانی و یا قبل از آن آغاز میگردد.
همچنان رئیس جمهور غنی بر ایجاد برنامه و پروژه مشخص برای این پروسه تاکید نمود.
رئیس جمهور غنی در خصوص سوالات مطرح شده در پیوند به بخش تخنیکی، بر ضرورت یک اجماع  تاکید کرد و پایداری سیستمی را که در حال ایجاد است یک شرط اساسی خواند.
رئیس جمهور غنی فیصله بر محتوای تذکره برقی را وظیفه کابینه دانست و هدایت داد که طرح نهایی در رابطه به تمام پروسه، به کابینه ارائه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا