سیاست

دفتر سخنگوی رئیس جمهور خبرها و اطلاعات را در فیس بوک، تویتر و یوتیوب نشر می کند

دفتر سخنگوی ریاست جمهوری در تلاش تازه ای با هدف اطلاع رسانی- خبرها و اطلاعات مربوط به فعالیت های رئیس جمهوری افغانستان را در  شبکه های اجتماعی فیس بوک؛ تویتر و یوتیوب منتشر می کند.

 

شبکه های فیس بوک، تویتر و یوتیوب که بطور فزاینده ای از سوی کاربران انترنت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد، اخیراً مورد توجه شمار زیادی از جوانان و کسانی که به انترنت در افغانستان دسترسی دارند، قرار گرفته است.به گزارش آژانس اطلاعاتی باختر،

فیس بوک بزرگترین ویب سایت اجتماعی است که دوستان، فامیل ها و شرکای تجاری را با هم مرتبط می سازد و هشتصد میلیون نفر در سراسر جهان عضویت آنرا دارند.

 همینگونه تویتر یک شبکه ارتباط دهنده اجتماعی است که بیش از سه صد میلیون عضو دارد و به آنها سهولت ارسال و مطالعه پیام ها را فراهم کرده است.

 یوتیوب نیز یک ویب سایت تصویری است که فرصت تماشا، شریک کردن و به معرض تماشا گداشتن فلم های تصویری را به کاربران خود فراهم کرده است.

خبر ها و اطلاعات تهیه شده از سوی دفتر سخنگوی رئیس جمهوری افغانستان در شبکه فیس بوک، تویتر و یوتیوب به این آدرس های ذیل قابل دسترس است:

http://www.facebook.com/pages/ARG-%D8%A7%D8%B1%DA%AF/204629649613285?ref=tn_tnmn

 

http://twitter.com/#!/ARG_AFG

 

http://www.youtube.com/user/ARG1880

 

 علاقمندان می توانند خبرها، اعلامیه های مطبوعاتی، سخنرانی های رئیس جمهوری افغانستان، عکس ها و فلم های ویدیویی را از آدرس های تذکار یافته بدست بیاورند و برعکس نظرات خود را با دفتر سخنگوی رئیس جمهوری شریک سازند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا