اخباراقتصادجامعه

برنامه آموزشی در ریاست عمومی گمرکات وزارت مالیه برگزار شد

کابل 8 حمل باختر
اکادمی ملی عواید و گمرکات وزارت مالیه، برنامه آموزشی “قوانین مالیات و سیستم های مالیاتی” را برای کارمندان ریاست عمومی عواید و ریاست بررسی این وزارت برگزار کرد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این برنامه که سه هفته ادامه می یابد، 40 کارمند ریاست های عواید و بررسی وزارت مالیه اشتراک کرده اند و دررابطه به قوانین مالیاتی، طرزالعمل ها و سیستم های مالیاتی (سگتاس و ای فایلنگ) به صورت عملی و نظری برای شان آموزش داده می شود.
در آغاز این برنامه حافظ خلیل احمد ابواحسان، معاون عملیاتی ریاست عمومی عواید گفت: رهبری امارت اسلامی شما را برای خدمت به مردم و حل مشکلات آن ها انتخاب کرده است، پس برای بقای این نظام اسلامی علاوه بر کسب دانش مسلکی و بلند بردن ظرفیت خویش، تلاش کنید چیزی فراتر از پاداش های مادی یعنی معنویت را سرلوحه کار خویش قرار داده با صداقت، تعهد و ایمانداری وظایف خویش را به پیش ببرید.
همچنان در این برنامه مولوی احمد شاه شاکر رییس منابع بشری وزارت مالیه، در سخنانش گفت: ظرفیت سازی و ارتقای آگاهی از مسوولیت های عمده و مهم شما است و باید تلاش کنید که با استفاده از این برنامه ظرفیت خویش را بالا برده و مسوولیت های اداری، دینی و ایمانی تان را ادا کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
WP RSS Plugin on WordPress