سیاست

به خواست نامزدان معترض ولسی جرگه ازبلخ رسیدگی می شود

مزارشریف 1 جدی باختر
به خواست نامزدان معترض ولسی جرگه در ولایت بلخ رسیدگی صورت می گیرد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، این مطلب راهیئتی که از سوی ریاست کمیسیون سمع شکایات وارد ولایت بلخ شده است ، در دیدار با نامزدان معترض بلخ بیان کرد.
در این دیدار عبدالعزیز آریایی رییس کمیسیون سمع شکایات گفت که با نامزدان معترض در بلخ به تفاهم رسیدند که به تمام خواست ها و اعتراض های آنها رسیدگی صورت می گیرد و معترضان درب کمیسیون مستقل انتخابات را باز می نمایند.
محمد عبده نماینده نامزدان ولسی جرگه معترض ولایت بلخ با تایید تفاهم با مسوولان کمیسیون انتخابات بلخ و هیئت سمع شکایات، گفت: به تمام خواست های آنها مبنی بر باطل کردن آرای بدون بایمتریک، بازشماری محل های مشکوک رسیدگی میشود و در صورتیکه به خواست های آنها توجه نشود، مطابق قانون دست به تظاهرات می زنند.
با اعلام نتایج برندگان اولیه نامزدان ولسی جرگه ولایت بلخ توسط کمیسیون مستقل انتخابات، شماری از نامزدان معترض آن ولایت این نتایج را قبول نکردند و دست به اعتراض زدند و درب کمیسیون مستقل انتخابات بلخ را مسدود نمودند.
درولایت بلخ هشتاد وپنج تن برای به دست آوردن یازده کرسی ولسی جرگه به رقابت پرداختند که در مرحله نخست یازده برنده معرفی شدند که با مخالفت شمار دیگری از نامزد وکلا قرار گرفت. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا