فرهنگ

سال 1392 خورشیدی سال صلح، سازش ونیک است

 

کابل باختر12 حوت

سال 1392 خورشید ی سال صلح، سازش تعقل، تفکر وازلحاظ زراعتی سال نیک میباشد.

 شیخ علی احمد فکور منجم و حکیم امروز به خبرنگارآژانس باخترگفت : ازنگاه عقیده منجمان چین، جاپان وجنوب شرق آسیا بخصوص ( اویغوری ) ها که بعد ها مسلمان شدند، سال آینده (1392)  سال ( مار) نامیده میشود و این سال ازنگاه خاصیت خود سال بسیارخوب وسالی است که طبعیتآ به تعقل، تفکر، صلح ، سازش و چیزهای که برای بشریت مفید است، تمایل دارد.

وی افزود که ازلحاظ حاصلات زراعتی ، سردرختی ومالداری نیزسال نیک بوده و

ازنظرما وازنگاه حکم حکمای جاپانی، هندی و اویغوری، سال آینده تمایل طبیعی به طرف صلح وسازش دارد.

فکوراضافه کرد : ما چنین اعتقاد داریم، سالی که در پیش است سالی باشد که بسیارگره ها  باز شوند وبرخی دررسانه ها تبلیغ میکنند که سال آینده سال خونین، جنگ وتشنج وسالی باشد که حالات بد را مشاهده کنیم ، درحالیکه ازنگاه علم نجوم سال 1392 خورشیدی بسیارنیک وبا سعادت است و طبعیت آن حکم میکند که ما به طرف تعقل برویم، تابع احساسات واعتقادات که باعث تشنج باشد درسال آینده نشویم .

او علاوه کرد مشکلات داخلی که درکشور وجود دارد نمی گوییم که این مشکلات صد درصد حل میشوند ولی اعتقاد است که هشتاد درصد مشکلات که درافغانستان وجود دارد حل میشوند و همچنان روبط ما با همسایه های ما انشالله نیک میشود وآنها نیز بجای آن که بیشتربه جنگ وتشنج فکرکنند، بیشتربه طرف تعقل میروند، مصالح ملی خود را درنظر میگیرند، ازنظر نجوم سال پيشرو داراي ژنين ويژه گي ها میباشد. احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا