سیاست

رئیس جمهور غنی: کشتار افراد ملکی بخصوص زنان و کودکان نشاندهندهء زبونی و شکست دشمنان افغانستان است

کابل باختر 16 اسد
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله انتحاری شب گذشته در منطقه نقلیه سیاه سنگ ناحیه هشتم شهر کابل را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، این حمله که ناشی از انفجار موتر باربری بمب گذاری شده بود که در اثر آن تعداد زیادی از هموطنان ما به شمول زنان و کودکان، شهید و زخمی گردیدند و به شماری از منازل مسکونی آسیب رسید.
رئیس جمهور غنی در کنار اینکه از وقوع این حادثه المناک شدیداً متاثر گردید، گفت که دشمنان مردم افغانستان با انفجار و انتحار در مناطق مسکونی و کشتار افراد بی گناه بجز شرمساری در دنیا و عذاب دردناک الهی در آخرت چیز دیگری را نصیب نمی شوند.
رئیس جمهور گفت که کشتار افراد ملکی بخصوص زنان و کودکان نشاندهندهء زبونی و شکست دشمنان افغانستان در میدان نبرد در مقابل نیروهای امنیتی و دفاعی کشور است.
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به مسئولین وزارت صحت عامه هدایت داد تا در قسمت مداوای زخمی ها از هیچگونه سعی و تلاش دریغ ننموده و در این راستا از تمام امکانات خویش استفاده نمایند.
رئیس جمهور کشور مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به خانواده های شهدا این حادثهء المناک ابراز می کند و برای زخمی ها، صحتمندی کامل از درگاه خداوند (ج) تمنا کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا