سیاستاخبار

والی هرات با رییس صلیب سرخ دیدار کرد

هرات / 9حمل/ باختر
شیخ الحدیث مولانا نور احمد اسلام جار والی هرات با جان پتریک؛ رییس صلیب سرخ در رابطه آغاز پروژۀ عام المنفعه آبرسانی در ولسوالی انجیل آن ولایت صحبت کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر؛ جان پتریک؛ رییس صلیب سرخ از همکاری های ادارۀ محلی هرات قدردانی کرد و گفت که به همکاری ریاست احیا وانکشاف و دهات هرات قرار است پروژۀ عام المنفعه آبرسانی در قریه سورستان ولسوالی انجیل هرات که بیش از یک هزار خانواده از آن مستفید می شوند، به همکاری مالی دفتر صلیب سرخ آغاز شود.
وی گفت که دفتر صلیب سرخ معاش کارمندان بخش صحت را نیز پرداخت کرده است و قرار است که معاش داکتران را که در بخش طب عدلی کار می کنند نیز پرداخت کند.
او افزود که دفتر صلیب سرخ از اقدام نیک امارت اسلامی افغانستان در بخش جمع آوری مریضان مواد مخدر حمایت می کند و برای مریضان مواد مخدر که از سطح شهرهرات جمع آوری شدند و به محبس هرات انتقال داده شدند، دارو فرستاده است.
دراین ملاقات شیخ اسلام جار والی هرات از اقدام نیک دفتر صلیب سرخ در هرات قدر دانی کرد و گفت که معتادین مجرم نیستند، بلکه مریض هستند باید به آنان همکاری شود.
والی هرات گفت که در طی چند ماه گذشته 300 تن از معتادان مواد مخدر درمان شده اند.
والی هرات افزود که تمام معتادان مواد مخدر از سطح شهر جمع آوری می شوند و به مراکز ترک اعتیاد به خاطر درمان فرستاده می شوند.
محفوظ حمیدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا