جامعه

شماری در تخار مدعی اند که از دادن رای محروم شدند

تالقان 29 میزان باختر
شماری ازمردم تخار مدعی اند که از حق رای دادن در آن ولایت محروم ماندند. به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، ۱۱ هزار تن با داشتن استیکر در کلفگان که امن ترین ولسوالی تخارشمرده می شود از حق رای دادن محروم شدند.
به اساس گزارش خبر نگار محلی آژانس باختردر ولسوالی کلفگان تخار ۱۸۸۹۷ رای دهنده وجود داشت که از این میان تنها ۷ هزار تن رای دادند و سایررایدهنده ها بدون اینکه رای بدهند به دلیل مشکلات تخنیکی و کندی کار از سوی کارمندان انتخابات، از عقب دروازه های مراکز رای دهی دو باره به خانه های خود رفتند. گزارش می رساند که صرف دو مركز راي دهي كه روز گذشته به دليل نا امني در قریه های كفتر علي و رحيم آباد ولسوالي ينگي قلعه تخار مسدود بود، امروز به روی رای دهندگان باز می باشد.
داکتر فضل الله مجددی والی تخار دیروز در نشست خبری از روند موفقانه انتخابات در آن ولایت سخن گفت، اما شماری ازشهروندان آن ولایت از اینکه از دادن حق رای شان محروم مانده اند، نا راضی اند و می گویند که امروز در شهر تالقان باید مراکز رای دهی باز می بود که این کار راکمیسیون مستقل انتخابات تخار نکرد. این درحالی است که کمیسیون مستقل انتخابات تخار تمام مراکز رای دهی در آن ولایت جز دو مرکز در ینگی قلعه را بستند.
والی تخار از این که انتخابات در فضای امن برگزار شد، از منسوبان امنیتی به قدردانی یاد کرد. احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا