سیاستاخبارجامعهTOP

معاون سیاسی ریاست الوزرا:‌ امارت اسلامی به بازسازی افغانستان تمرکزبیشتر دارد

کابل، ۳۰ جدی، باختر
مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرا امروز به شمول حاجی عزیزالله دین محمد، شخصیت جهادی و مردمی، با شماری از بزرگان قومی و علما در قصر سپیدار دیدار کرد.
دفتر مطبوعاتی معاونیت سیاسی ریاست الوزرا با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است:‌ ابتدا حاجی دین محمد، ثبات دایمی و تقویت اقتصادی را به عنوان نیازمندی های افغانستان یاد کرد و خواهان آن گردید که بخاطر تقویت اقتصاد و بازسازی کشور از ظرفیت ها و کادرهای داخلی استفاده صورت گیرد.
همچنان شماری از بزرگان به نمایندگی از دیگران در صحبت های شان تاکید کردند که باید هماهنگی و همکاری مردم و امارت اسلامی بیشتر از پیش گسترش یابد تا به سطح منطقوی فاصله میان حکومت و ملت به میان نیاید.
آنان در صحبت های خویش ضمن اطمینان از همکاری کامل شان، خواست های شان را در خصوص توجه ویژه در عرصه های صحت، معارف و احداث سرک ها بیان کردند.
سپس معاون سیاسی ریاست الوزرا گفت: امارت اسلامی به بازسازی افغانستان تمرکز زیاد دارد و با گذشت هر سال سطح پروژه های عمرانی در بودجه ملی افزایش می یابد.
معاون سیاسی ریاست الوزرا خاطرنشان کرد که توجه به جذب کادرهای داخلی در چوکات امارت اسلامی به ویژه در کارهای عمرانی، بیشتر می گردد.
مولوی عبدالکبیر، در اخیر سخنانش گفت: همکاری مردم با امارت اسلامی باعث آن گردیده که پروژه های بزرگ به سطح کشور به گونه درست عملی گردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا