صحت

شهروندان غور از نبود امبولانس شاکی اند

غور 7 حمل باختر
شهرو ندان غور از کمبو د  امبولانس وخدمات انتقال بیماران به شفاخانه ها شکایت دارند شماری ازباشنده گان فیروز کوه  میگویند به دلیل ارائه ضعیف خدمات صحی و کمبود امبولانس ها در بیمارستان های آن ولایت آنان با مشکلات زیادی مواجه اند .
آنان گفتند که در بیشتر موارد مجبور اند تا بیماران  شان را یا درموتر و یاتوسط مرکب  به مراکز صحی انتقال بدهند.
سید کریم یک باشنده غوربه خبرنگارمحلی آژانس باخترگفت درکنار کمبود امبولانس ها دشوار گذر بودن راه هاو دوری مراکز  درمانی نیز ازچالش  هایی است که سبب میشود بیماران آنان قبل از رسیدن به مراکز درمانی در مسیر راه ها جان بدهند .
به گفته او چندین بار از نبود امبولانس هابرای انتقال بیماران شان در آن ولایت شکایت کرده اند . اما تاهنوز هیچ توجهی  صورت نگرفته است .
عارف لعل زاده سر طبیب  شفاخانه ولایتی غور هم کمبود  امبولانس ها را یک چالش خواند و گفت که تنها سه امبولانس  با امکانات بسیار کم در آن ولایت فعالیت میکند.
جمعه گل یعقوبی  رئیس صحت عامه غور با تایید گفته های باشندگان آن ولایت  میگوید که آنان به دلیل نبود امبولانس های معیاری و ناامنی  ها نتوانستند به درستی خدمات درمانی را ارایه کنند.
وی افزود که قرار است اداره صحت عامه آن ولایت هشت امبولانس مجهزرا امسال خریداری کند و درخدمت مردم قرار دهند.
باشنده های ولایت غور در حالی از کمبود امبولانس ها درآن ولایت انتقاد میکند که در بیشتر مراکز صحی غور افزون بر نبود داکتر متخصص با کمبود  دوا هم مواجه اند . شکریه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا