امنیت

وزارت اطلاعات وفرهنگ و جامعه مدنی از نیروهای امنیتی قدردانی کردند

کابل باختر 8 سرطان
وزارت اطلاعات و فرهنگ وانجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان، امروز درنشستی از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور به خاطر تأمین امنیت بهتر شهر کابل در روزهای عید سعید فطر، قدردانی کردند.
به گزارش آژانس باختر، دراین نشست که در مرکز اطلاعات و رسانه های حکومت برگزار شده بود،  داکتر کمال سادات، معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنگ صحبت کردوگفت" آرامش مردم به ویژه شهریان کابل، حاصل تلاش وزحمات شبانه روزی نیروهای امنیتی ودفاعی کشور بوده ولازم است از آنان قدردانی شود.
فردین فدایی، رییس انجمن جامعه ی مدنی افغانستان هم در این نشست تأکید کرد که به جای دامن زدن به تنش های قومی باید در راستای بلند بردن روحیه وحدت ملی وپشتیبانی از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور تلاش کنیم.
سالم احساس، معاون معینیت ارشد امنیتی وزارت امور داخله وسرپرست قوماندانی زون ۱۰۱ آسمایی با سپاسگزاری از قدردانی وزارت اطلاعات وفرهنگ و انجمن جامعه مدنی جوانان افغانستان از نیروهای امنیتی کشور تأکید کرد که این نیروها با تعهدی که با خدا و وطن خود دارند، نه تنها در روزهای عید ومناسبت های دیگر فرهنگی ودینی، بلکه همواره به گونه شبانه روزی در تلاش تأمین امنیت بهتر شهر کابل وسرتاسر کشور هستند.
عبدالنصیر ضیایی، قوماندان فرقه ۱۱۱ هم با سپاسگزاری از قدردانی وزارت اطلاعات وفرهنگ وانجمن جامعه مدنی از نیروهای امنیتی ودفاعی کشور، همکاری مردم را در پشتیبانی از این نیروها تأثیر گذار دانست وخواهان ادامه این همکاری های مردم وسایر نهاد ها با نیروهای امنیتی کشور، شد. احمد ضیا" احمدی"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا