ورزش

نماینده فوق العاده رئیس جمهور درامور اصلاحات و حکومتداری خوب مشکلات روسای فدراسیون های کمیته ملی المپیک را استماع کرد

 کابل باختر 26 میزان
روئسای فدارسییون و اعضای کمیته ملی المپیک با احمد ضیاء مسعود نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب دیدار و ملاقات نمود.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی نماینده فوق العاده رییس جمهور به آژانس باختر، در این دیدار اعضای کمیته ملی المپیک مشکلات فرا روی ورزش کشور را با نماینده فوق العاده رئیس جمهور شریک ساختند
آنان بیان داشت که اگر به ورزش کشور توجه صورت نگیرد دستاورد های چند سال اخیر زیر سوال رفته و ورزش کشور سقوط خواهد کرد و اعضا و روئسای فدراسیون های کمیته ملی المپیک تصمیم گرفته اند که شخصی در راس اداره قرار گیرد که از ورزش و مشکلات کمیته ملی المپیک آگاهی داشته باشد.
آنان از نماینده فوق العاده رئیس جمهور خواهان گشایش دفتر کمیته ملی المیپک شدند تا بتوانند در زمینه آوردن اصلاحات در آن اداره یکجا با تمام اعضای آن کمیته پلان های را آماده سازند.
اعضای کمیته ملی المپیک گفتند ورزش کاران کشور در شرایط سخت توانسته اند دستاورد های خوبی در چند سال اخیر داشته باشند اما مشکلات موجود در اداره ورزش کشور باعث شده که انگیزه مبارزه در میادین بین المللی در میان ورزشکاران کشور از بین برود .
نماینده فوق العاده رئیس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب بعد از شنیدن مشکلات اعضای کمیته ملی المپیک بیان داشت: حکومت در قسمت گماشتن فرد شایسته در پست اداره ورزش کشور متعهد است و بخاطر رشد ورزش کشور اینکه ورزشکاران چطور بتوانند بیرق کشور را در میادین بین المللی به اهتزاز درآورند تلاش خواهد کرد.
وی گفت: در قسمت حل مشکلات موجود در اداره ورزش کشور گام های عملی را حکومت در آینده های نزدیک بر میدارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا