امنیت

هراس افگنان خارجی در کندز از مسجد به عنوان سنگر استفاده می کردند

کابل باختر 18 میزان
حضور هراس افگنان پاکستانی درجنک کندز واستفاده آنها از مساجد واماکن درآن شهر به عنوان سنگر ، جنگ درشهر کندز را پیچیده ساخته است .
گزارشگر آژانس باختر مینگارد: افراد هراس افگن  خارجی با حضور درجنگ کندز و انتخاب  مساجد واماکن مقدس به عنوان سنگر جنگ از طرف آنها ، روند پیشروی نیروهای مسلح را به کندی مواجه ساخته است.
بنا به آخرین گزارشها ،چهار هراس افگن  پاکستانی که دریک مسجد درشهر کندز جابجا شده بودندو از این مکان مقدس به عنوان  سنگر استفاده می گردند نیروهای امنیتی  به دریافت اطلاع شب گذشته  با احتیاط کامل عملیات  علیه آنان را آغاز کرد و این اجیران توانستند خفاش مانند درشب فرار کنند .
گرفتاری یک فرد دیگر پاکستان امروز توسط نیروهای شامل عملیات درکندزبیان این حقیقت است که علی رغم نهاد سازی مقامات پاکستانی ،شماری از هراس افگنان که تابعیت آن کشور را دارد درجنگ  کندز درکنار سایر افراد خارجی شامل اند وبا استفاده از مردم  به عنوان  سپر واستفاده از اماکن مقدس به حیث سنگر این جنگ  پیچیده وظالمانه ساخته است .
به همین دلیل نیروهای امنیتی بادرنظر داشت اصول وضوابط بین الملل جنگی قدم به قدم  به پیش می روند  و اکنون  در کندز خانه به خانه به جستجو دشمن می روند .
به همت بلند وبازوان توانای فرزندان صدیق وسربه کف کشور دیریا زود کندز تصفیه می شود و بار دیگر  طالبان وحامیان آنها رسوا می  گردند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا