جامعه

خوشی کنید اما بدون فیرهای هوایی

کابل باختر/13/ جدی
ملی پوشان تیم ملی فوتبال کشور شام امروز با آماد گی به میدان میروند تا با پیروزی دربرابر تیم ملی فوتبال هند برای دومین بار جام رقابتهای فوتبال جنوب آسیا را به افغانستان بیاورند.
گزارشگر آژانس باخترمی نگارد ، مسلماً پیروزی تیم ملی فوتبال کشور باعث شادمانی و سرور علاقمندان ورزش فوتبال درکشور میگردد ، اما خوشی نیز فرهنگ خود را دارد هنوز غبارکثیف جنگ درکرانه های این کشور آسمان را پوشانیده است ، هنوز تفنگ و جنگ انتحار و انفجار واژه گان آشنا به کودکان این سرزمین است . درچنین شرایطی اگر ورزشکاران کشور با عرق ریزی و پشت کار افتخار می آفرینند و صاحب جام و مدال میشوند بازهم شماری دست به ماشه ها می برند و با فیر های هوایی این افتخار و شادمانی را در زیر سایه  جنگ قرار میدهند.
به همین دلیل است که وزارت داخله کشور با پخش اطلاعیه یی ازتمام شهروندان کشور خواسته است که نباید با فیر های هوایی ، سرور و شادمانی را ، افتخار و پیروزی را به ماتم مبدل کنند.
زیرا هرزمانی که چنین اتفاق افتاده است ، تعدادی از شهروندان دراثر اصابت مرمی های سقوط کرده از هوا زخم برداشته اند.
بناً همه باید درپی آن شوند تا آنانی که میخواهند چنین کنند مانع آنها شوند.
به هرصورت تیم ملی فوتبال کشور شام امروز با تیم ملی فوتبال هند به خاطر قهرمانی میرزمد با توجه به بازی گذشته و اظهارات سرمربی جدید چنین است که تیم ملی فوتبال کشور برای باردوم جام قهرمانی فوتبال جنوب آسیا را به افغانستان ارمغان می آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا