گزارش ها

مردم : ما تسلیم تروریستان نمیشویم ودرحفظ ارزش های ملی و میهنی کوتاه نمی آیم

کابل باختر 2 قوس
زمین گیر نمودن افغانستان ایجاد مراکز تروریستی دراین کشور وکشاندن پای سازمان های افراطی مذهبی درافغانستان وبالاخره تبدیل نمودن این کشور به یک مرکز قدرت برای تروریستان جز رویا های است که سازمان های استخباراتی منطقه آن را در سر دارند وبرای تحقق آن برنامه  ریزی میکنند.
گزارشگر آژانس باختر مینگارد، کابل وبعضی از شهر های دیگر کشور در روز ها و ماههای اخیر شاهد حوادث ناگوار تروریستی بوده اند، حوادث که در آن بیشتر به افراد ملکی آسیب رسید وموسسات عامه تخریب گردید، دراین میان کابل پایتخت کشور بیشتر درمحراق توجه هراس افگنان بوده است طی چهار ماه اخیر بیشترین وقایع تروریستی درکابل اتفاق افتاده است .
حمله بر اعضای جنبش روشنایی در دهمزنگ ، حمله انتحاری بر موتر حامل کارمندان وزارت انکشاف دهات در سرک دارالامان ، حمله انتحاری بر عزاداران حسینی در زیارت کارته سخی ، حمله انتحاری در پل محمود خان  ، حمله انتحاری در مسجد باقر العلوم درناحیه ششم و ماین گذاری های مقناطیسی که شهادت وزخمی شدن شماری از هموطنان  ما را درپی داشت نمونۀ از جنایاتی است که شبکه های تروریستی در تبانی با استخبارات بیرونی مرتکب آن شده اند درکنار آن بعضی از شهر های  کشور نیز شاهد حوادث تروریستی بوده است.
دربلخ تروریستان  قونسلگری آلمان را هدف قرار دادند ودرقندهار وهلمند نیز حوادث تروریستی رخ داد، بدخشان وسرپل هم از گزند تروریستان درامان نبودند، شبکه های تروریستی در روز های اخیر باگماشتن دوتروریست قصد از میان برداشتن مسوولان محلی ولایت های  سرپل وبدخشان  را داشتند مگر هر دو انتحار کننده  قبل از رسیدن به هدف از پا درآمدند.
تحرکات تروریستان درحالی جدی تر میشود که مسوولان امنیتی کشور گفته اند که استخبارات منطقه همچنان درتلاش انتقال شورای کویته وبرخی مراکز آموزشی طالبان وداعشی ها از آن طرف خط دیورند به داخل افغانستان اند، همچنان  استفاده از خاک افغانستان در برابر کشور های آسیای میانه جز برنامه های درازمدت این سازمان ها است به همین دلیل جغرافیای جنگ به شمال انتقال یافت ، گسترش پیدا کرد وبه گروه های خفته و بی اثرطالبان دوباره قوت داده شد .
دولت ومردم افغانستان دربرابر همچو برنامه ها ایستادگی کرده اند مگر شبکه های تروریستی و استخبارات بیرونی تلاش دارند تا از هر امکان و افزاری فشار بردولت و مردم افغانستان را بیشتر سازند و ازدیاد حملات تروریستی جز همین فشارهاست .
تروریستان با انجام حملات انتحاری ماین گذاری های کنار جاده ، ترور افراد درتلاش اند تا روحیه مردم افغانستان  راتضعیف نمایند و آنها را به زانو در آورند حتا با روی دست گرفتن برنامه های چون تقابل قومی و تروریزم فرقه یی درپی اخلال و تضعیف اجتماع افغانستان اند مگر هیچگاهی به این رویایی شان نمیرسند، زیرا افغانها معتقد به حفظ ارزش های ملی اند ووحدت ملی برای آنان ارجعیت دارد .
پس پیام افغانها به تروریستان و حامیان استخباراتی آنان درمنطقه روشن است ( ما تسلیم نمیشویم بل در برابر سیه دلان وحشی صفت ایستاده ایم و از آرمانهای ملی و ارزش های ملی میهنی و دینی کوتاه نمی ایم ترور، انفجار  قتل ( خون نمی تواند یک ملت را با تمدن کهن به زانو درآورد.)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا