سیاست

اعلامیۀ مطبوعاتی در پیوند به حملۀ تروریستی در یک مجلس کمپاین انتخاباتی در ننگرهار

کابل باختر 10 میزان
دشمنان صلح و مردم‌سالاری امروز در نتیجه حملۀ وحشیانۀ تروریستی در یک مجلس کمپاین انتخاباتی ولسی‌جرگه در ولسوالی کامه ولایت ننگرهار، شماری از هموطنان ما را شهید و مجروح ساختند.
رئیس‌جمهور غنی ضمن تقبیح این حملۀ تروریستی، گفت که افغان‌ها می‌خواهند از طریق یک میکانیزم  دموکراتیک مبتنی بر قانون، نمایندگان شان را انتخاب نمایند و در مسیر پیشرفت گام بردارند، اما دشمنان مردم‌سالاری و حامیان خارجی شان که از بیداری مردم هراس دارند، می‌خواهند با انجام حملات تروریستی، مانع این روند شوند.
تروریستان و حامیان شان با این‌چنین اعمال وحشیانه، ضمن اینکه انزجار مردم را نسبت به خود بیشتر نموده اند، نمی‌توانند اعتماد و باور مردم ما را نسبت به آینده روشن شان و روندهای مردم‌سالاری ضعیف سازند.
رئیس‌جمهور ضمن هدایت به نیروهای امنیتی و دفاعی به‌منظور تأمین امنیت جلسات انتخاباتی، از مردم می‌خواهد که در همکاری با نیروهای امنیتی شان، دسیسه‌های دشمن را خنثی سازند.
رئیس‌جمهور  کشور مراتب تسلیت و همدردی خویش را با خانواده‌های قربانیان حادثۀ مذکور ابراز داشته، به شهدا جنت  فردوس و به مجروحین شفای عاجل از بارگاه خداوند متعال، استدعا می‌دارد.   ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا