اخبارورزش

تیم عقابان صحرا پیروز رقابت‌های فوتسال پروان شد

کابل ۱۷ حوت باختر
رقابت های فوتسال تحت نام جام شهید آمر صاحب محمدانورخان میان ۱۲ تیم در ولایت پروان آغاز شده بود با پیروزی تیم عقابان صحرا پایان یافت.
دفتر مطبوعاتی کمیته ملی المپیک و ورزش بانشر این خبر نگاشته است: این رقابت ها از سوی نماینده گی فدراسیون فوتبال آمریت تربیت بدنی و ورزش ولایت پروان برای یک ماه در آن ولایت راه اندازی گردیده بود که سرانجام تیم عقابان صحرا با شکست تیم خورشید قهرمان این رقابت ها شد.
آمریت ورزش و تربیت بدنی پروان هدف از برگزاری این مسابقات را، رشد ورزش فوتسال وتشویق جوانان به ورزش عنوان نموده در اخیر برای تیم‌ پیروز جام قهرمانی و به بازیکنان برتر کپ ، مدال و تقدیر نامه ها اعطا کرد.
طبق یک خبر دیگر: سومین دور رقابت های زمستانی پرورش اندام و فتنس با همکاری آمریت تربیت بدنی و ورزش بغلان، با اشتراک ۳۸ ورزشکار از پنج کلپ در جمنازیوم ورزشی شهر پلخمری برای مدت یک روز برگزار گردید که در نتیجه‌ی این مسابقات، کلپ قهرمانان اکرام زاده با کسب هفت مدال طلا و یک مدال نقره مقام اول، کلپ شهزاد جیم با کسب چهار مدال طلا و سه مدال نقره مقام دوم و کلپ اتلان جیم با کسب سه مدال طلا و سه مدال نقره مقام سوم را از آن خود نمودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا