اخباراقتصادجامعه

سیستم خدمات آنلاین شرکت افغان پست، افتتاح شد

کابل/ 15 حمل /باختر

شرکت افغان پست، سیستم آنلاین خدمات عامه اش را امروز افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار آژانس باختر، وحید ویس، رییس عمومی این شرکت در یک نشست خبری گفت که این سیستم قابلیت عرضۀ انواع خدمات عامه اداره های دولتی را دارا است.

ویس با اشاره به آنکه شرکت افغان پست در حال حاضر تفاهمنامه همکاری را با وزارت امور خارجه امضا کرده است و تنها به این وزارت خدمات عرضه می کند، از سایر اداره های دولتی که خدمات عامه ارائه می کنند خواست که برای ارائه خدمات شان از طریق شرکت افغان پست، با این شرکت تفاهمنامه همکاری امضا کنند.

او گفت شهروندان کشور در حال حاضر می توانند با مراجعه به ویب سایت این شرکت وارد سیستم آنلاین خدمات عامه آن شده؛ وثایق، سند تحصیلی و یا تذکره خود را به هدف در یافت تصدیق وزارت امور خارجه مطابق سیستم طی مراحل می کند و پس از مهلت محدودی که سیستم به آنان تعیین می کند، اسناد طی مراحل شده شان را از نزدیکترین پسته خانه محل خود به دست آورند.

ویس، اطمینان داد که شرکت افغان پست با ایجاد سیستم خدمات آنلاین خود، ظرفیت عرضه انواع خدمات عامه در سراسر کشور را از طریق پسته خانه های خود در مرکز و ولایت ها دارد.

رییس عمومی شرکت افغان پست، تصریح کرد که این شرکت ۱۵۰ نوع خدمات عامه را شناسایی کرده است  و در سیستم آنلاین خدمات عامه خود جاگزین کرده است.

به گفته او، استفاده از سیستم آنلاین خدمات عامه شرکت افغان پست، سهولت های فراوانی را برای شهروندان فراهم می کند که مهمترین آن جلوگیری از تجمع مراجعان در یک نقطه و در یافت خدمات از چندین نقطه یا نزدیکترین پسته خانه محل بود و باش متقاضی خدمات عامه است. فرشته ذهاب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا