سیاست

محمداشرف غنی رئیس‌جمهور بر نقش و سهم‌گیری فعال جوانان در پروسه‌های ملی تاکید کرد

کابل 11 ثور باختر
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان دیروز با شماری از جوانان که از پنج پوهنتون بزرگ افغانستان به منظور اشتراک در کنفرانس ملی کار به کابل آمده بودند، دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ، در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد و در آن بانوی اول نیز حضور داشت، جوانان مذکور، طرح‌ها و نظریات شان را که در ۹ گروپ کاری در عرصه‌های زراعت، سیستم مالی، توازن در ایجاد فرصت‌های کاری به زنان، ایجاد بخش اقتصادی منطقه یی، تکنالوژی معلوماتی، تشخیص ظرفیت، ایجاد سیستم موثر منابع بشری، سیستم مشخص ترانسپورت برای خانم‌ها و خودکفایی که در کنفرانس متذکره ارائه کرده بودند، با رئیس‌جمهور شریک ساختند.
سپس رئیس‌جمهورکشور صحبت‌نمود و ضمن استقبال از طرح‌ها و نظریات ابتکاری جوانان، گفت که طرح‌های متذکره را در نهادهای علمی و اکادمیک ارائه و توسعه دهید. وی افزود: زمانی‌که به ولایات تان برگشتید، در میان جوانان و نهادهای تحصیلات عالی بحث‌های کلیدی را در این خصوص، آغاز کنید.
رئیس‌جمهور کشور بر نقش و سهم‌گیری فعال جوانان در پروسه‌های مختلف ملی از جمله انتخابات تاکید کرده، گفت که با پوهنتون‌های کشور، بحث‌های را در راستای مبارزه با فساد آغاز می‌کنیم که در آن همکاری و نقش شما جوانان ارزنده است.
رئیس‌جمهور جوانان را نماینده‌های وحدت ملی و نسل مبتکر جامعه دانست و گفت که طرح های شما را مورد مطالعه قرار می دهیم. احمدی        

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا