جامعه

محمد کریم خلیلی، برقرای امینت و ثبات در کشور را به نفع ایجاد آرامش در منطقه دانست

شماری از موسفیدان و بزرگان ولایت بامیان، بعدازظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جههور دیدار نموده و برخی از مشکلات شان را درمیان گذاشتند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس اطلاعاتی باختر، در این دیدار بزرگان و معززین  ولایت بامیان، با اشاره به ناامنی در راههای منتهی به این ولایت؛ خواهان توجه بیشتر دولت برای بهبود امنیت در مسیرهای منتهی به ولایت بامیان شدند.
آنان همچنین خشکسالی را یکی دیگر از مشکلات مردم آن ولایت برشمرده و از معاون رئیس جمهور و رئیس کمیته ملی مبارزه با حوادث خواستند که با توجه به ناکافی بودن کمکهای صورت گرفته، کمکهای غذایی و غیر غذایی بیشتری به این ولایت تخصیص دهد.
موسفیدان و بزرگان ولایت بامیان با اشاره به عدم تطیبق پروسه استملاک زمین در سرکهای حاجیگگ- بامیان، کوتل شیبر – بامیان و بامیان- یکاولنگ از سوی ارگانهای ذیربط؛ از دولت خواستند که در این زمینه توجه بیشتری صورت گیرد. 
در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور پس از استماع مشکلات ملاقات کنندگان از رسیدگی به مشکلات ایشان اطمینان داد. معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه¬های دولت در زمینه انکشاف زیربناها در کشور، توسعه سرکها را یکی از اولویتهای اساسی دولت در این زمینه بر شمرد.
معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به فیصله لویه جرگه عنعنوی مبنی بر داشتن روابط استراتژیک با ایالات متحده امریکا، برقرای امنیت و ثبات در کشور را به نفع  ایجاد آرامش و امنیت بیشتر در منطقه عنوان نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا