سیاست

محمد کریم خلیلی :داشتن روابط استراتیژیک با ایالات متحده آمریکا به نفع ایجادثبات در کشور ومنطقه است

رئیس،شماری از اعضای شورای ولایتی و موسفیدان و بزرگان ولایت غزنی، پیش از چاشت امروز با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور ملاقات نمودند.

 

 

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس اطلاعاتی باختر ، در این دیدار ملاقات کنندگان ضمن اعلام حمایت از مشوره لویه جرگه عنعنوی مبنی بر داشتن روابط استراتیژیک با ایالات متحده آمریکا، برخی از مشکلات محیطی آن ولایت را با محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور در میان گذاشتند.

رئیس شورای ولایتی غزنی از بهبود وضعیت امنیتی در آن ولایت اظهار خرسندی نموده و در مورد روند بازسازی در آن ولایت به معاون رئیس جمهور گزارش ارائه نمود. وی همچنین خواهان توجه بیشتر دولت به پروژه سرک قره باغ- جاغوری شده و نیز ارتقاء دارالمعلین ولسوالی جاغوری به سطح پوهنتون را در امر بالابردن هرچه بیشتر ظرفیتهای انسانی در آن ولایت از دیگر خواسته مردم برشمرد.

بزرگان و موسفیدان ولایت غزنی همچنین مشارکت ملی در ساختارهای سیاسی و اداری را در امر تسریع حرکت کشور به سمت ثبات و بازسازی بیشتر مهم خواندند.

در این دیدار محمد کریم خلیلی معاون رئیس جمهور فیصله لویه جرگه عنعنوی را مبنی بر داشتن روابط استراتژیک با ایالات متحده آمریکا را به نفع ایجاد ثبات در کشور و منطقه عنوان نموده و آن را نشانه هوشیاری و آگاهی مردم افغانستان دانست.

معاون رئیس معاون رئیس جمهور همچنین از رسیدگی به خواست ملاقات کنندگان اطمینان داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا