جامعه

محمد کریم خلیلی: هیچ تصمیم ملی بدون حضور و مشارکت جامعه مدنی، جوانان و زنان کشور امکان پذیر نیست

26 جدی کابل باختر
رئیس شورای عالی صلح امروز در یک کنفرانس گفت که جامعه مدنی، جوانان و زنان افغانستان نقش مهمی در روند صلح خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، محمد کریم خلیلی رئیس شورای عالی صلح در"کنفرانس ملی و مشورتی جوانان، زنان و جامعه مدنی پیرامون صلح" با مهم خواندن نقش جامعه مدنی، جوانان و زنان کشور گفت که موفقیت هر برنامه و تصمیی زمانی تضمین خواهد شد که مشارکت جوانان و بانوان را باخود داشته باشد.
به گفته وی، جوانان و زنان در عصر حاضر یک نیروی غیر قابل انکاراست که اساساً سرنوشت فعالیت های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی به دست همین بخش جامعه رقم میخورد.
وی تصریح کرد که هرگاه یک حزب سیاسی دیدگاهی را در پیوند به صلح مطرح کند شاید تحت تاثیر خط مش سیاسی اش بیان نماید اما فعالان مدنی و غیر حزبی دیدگاه جامعه را دور از قطب بندی های سیاسی بیان میکنند که چنین چیزی برای یک روند ملی مانند صلح بسا مفید و کارساز است.
او افزود که هیچ تصمیمی بدون حضور و مشارکت جامعه مدنی، جوانان و زنان کشور امکان پذیر نیست
رئیس شورای عالی صلح در اخیر اطمینان داد که این شورا یکی از محور های مهمی که همیشه روی آن تاکید خواهد کرد وبرای عملی شدن دیدگاه ها و نظریات شان تلاش خواهد ورزید قشر جوان و زنان کشورمان است.
دراخیر اعضا واشتراک کنندگان این کنفرانس نظریات و دیدگاه های شان را پیرامون اهمیت نقش جامعه مدنی، جوانان و زنان کشور بیان کردند. نثار "ایثار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا