جامعه

مشکل دربگرام ،راه بندان درکابل

کابل باختر/ 14/ سرطان
شماری از کوچیان ولایت پروان امروز درکابل دست به تظاهرات زدند و با مسدود نمودن چهار راه پشتونستان ، نظم ترافیک را درجاده های مرکزی شهرکابل مختل ساختند.
به گزارش آژانس باختر ، اعتراض کنندگان که شمار شان حدود پنجاه نفر تخمین میشد و شماری از آنها با دنده های چوبی مجهز بودند درچهارراه پشتونستان و در مقابل جاده مسدود شده که به ارگ ریاست جمهوری منتهی میشود اجتماع نمودند و شماری از مسوولان محلی ولسوالی بگرام ولایت پروان را متهم ساختند که با آنها بد رفتاری میکنند ، مانع اخذ تذکره آنها میشوند و به آنها بی عزتی کرده اند.
قاری ولی محمد یکتن از اعتراض کنندگان به خبرنگار باختر گفت که قوماندان شاه جهان، قوماندان تور عضو شورای ولایتی پروان درتبانی با شماری دیگر مزاحمت های جدی را برای کوچیان دربگرام خلق کرده اند.
جنرال محمد داوود امین قوماندان امنیه ولایت کابل با آنها ملاقات کرد و گفت که خواست های آنان را به مسوولان میرساند مگر آنها باید به بندش راه درچهارراه پشتونستان خاتمه بخشند.
در اعتراض امروز،  کوچیان درکابل  نظم ترافیک را درجاده های مرکزی کابل مختل ساخت   و باعث سرگردانی و بروز مشکلات برای شهریان کابل شد.
شماری از شهروندان کابل باآنها از فعالیت های مدنی حمایت کردند گفته میشود که با بروز یک مشکل در یک ولایت رنج بی نظمی ترافیک را کابلیان به دوش کشند.
شهریان کابل از مقامات دولتی میخواهند که برای برگزاری تظاهرات و یا راهپیمایی های مدنی یک محل مشخص تعیین شود تظاهرات در جاده پشتونستان مشکل ساز است که باید این مشکل رفع گردد.
ختم/ عبدالخالق صائم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا