اخبارفرهنگ

تقدیرازیک شاعر در ادامۀ مراسم ادبی گل سنجد درلوگر

پل علم/ 20 حوت/ باختر

درادامۀ مراسم ادبی گل سنجد در لوگر، شاعری مورد تقدیر وستایش قرارگرفت.

مسوولان ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر می گویند که غرض رشدفعالیت های ادبی، وتشویق شاعران، فرهنگیان،ادیبان واهل قلم تحت عنوان(روندادبی گل سنجد) مجالس ادبی،فکری، علمی وشعرخوانی به شکل مسلسل برگزار می گردد که تا اکنون یازده جلسه این روند دایرشده است و امروز طی برنامۀ با شکوهی در ادامه این روند، محمدنذیر زاهد یکتن ازشاعران ورزیده لوگر با اهداء تقدیرنامه وتحایف ازسوی ریاست اطلاعات وفرهنگ مورد ستایش قرار گرفت و شاعران ونویسنده گان راه اندازی همچون برنامه های ادبی را برای رشد فعالیت های ادیبان وفرهنگیان موثر عنوان کردند.

رفیع الله صمیم رییس اطلاعات وفرهنگ لوگر به آژانس باختر گفت که  روند ادبی گل سنجد به هدف گسترش فعالیت های ادبی وفرهنگی، هماهنگی،همکاری و تشویق رهروان  قلم وادب ایجاد گردیده است، وی از شاعران، نویسنده گان، ادیبان و فرهنگیان خواست که در اشعار شان بیشتر روی وحدت، یکپارچگی، خدمت به وطن و ذهنیت سازی مردم در عرصه اخوت، آبادی کشور وامور معروف تمرکز کنند.

الله محمداتل مشوانی آمرفرهنگ وگردشگری ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر می گوید که طی این روند ادبی به روز های پنجشنبه هرهفته نشست های میان ادیبان، شاعران و فرهنگیان پیرامون  بحث درمورد ژانرهای ادبی برگزار می گردد ونیز برنامه های شعرخوانی راه اندازی می شود،همچنان ازطریق این مجالس معلومات ارزنده به اشتراک کننده گان پیشکش می گردد.

آمرفرهنگ وگردشگری بررشد فعالیت های ادبی درلوگر تاکید ورزید و از راه اندازی برنامه های بیشتر فرهنگی وادبی خبر داد.

محمدنذیر زاهد یکتن از شاعران از ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر اظهارسپاس وقدردانی نمود که با راه اندازی همچون برنامه های شعر وشاعری برای اهل قلم وادیبان زمینه های رشد را مساعد می کنند.

اکثر اشعار سروده شده زاهد حماسی، میهنی و از سبک بالا شعر  برخوردار می باشد که تا اکنون هیچ اثر شعری وی زیورچاپ نیافته است و خواهان چاپ مجموعه های شعری اش شد.

قابل یاد آوری است که طی روند ادبی گل سنجد برنامه های بیشتر ادبی به فرهنگیان وادیبان ازسوی ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر برگزارخواهد شد واین روند ادامه خواهد یافت.

در اخیربرنامه محمدنذیر زاهد یکتن از شاعران از سوی ریاست اطلاعات وفرهنگ لوگر مورد تقدیر قرارگرفت.ختم/م-ا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا