سیاست

وزارت دولت درامور پارلمانی تاکنون در باره تعیین وزارت دفاع، داخله و رییس عمومي امنیت ملی کدام حکم ویا سندرسمی دریافت نکرده است

کابل باختر/ 12/ سنبله

درحالیکه برخی از رسانه ها نسبت به تعیین شماری از وزرا ، روسا ، والی های بعضی از ولایت ها ، داوری ها و پیشگویي های داشته اند مگر مقامات دروزارت دولت در امور پارلمانی میگویند چنین داوری ها و پیشگوی ها قبل از وقت است

 به گزارش آژانس باختر ، برخی از رسانه های خصوصی دراین اواخر پیشگویي های درمورد شماری از وزرا و سایر مقامات عالی رتبه دولتی داشته اند كه این داوری ها و پیشگويی بعداز آن بیشترشد که وزرا دفاع و داخله از سوی پارلمان کشور استیضاح شدند و رییس اداره امنیت ملی از کاربرکنار گردید.

 دراین پیشگویي ها بسم الله محمدی به عنوان وزیر دفاع ، مجتبی پتنگ به حيث وزیر داخله و اسدالله خالد به حیث رییس اداره امنیت ملی گماشته خواهند شد. مگر مقامات دروزارت دولت در امور پارلمانی میگویند که این داوری ها و پیشگويی ها قبل از وقت است .

نعمت الله بشر وال سخنگوی وزارت دولت در امور پارلمانی به خبرنگار آژانس باختر گفت ، تاحال آن وزارت در رابطه به تعیین اشخاص در سه پست یاد شده کدام فرمان و یا سند رسمی دریافت نکرده است و هرگاه کدام حکم و فرمان برای ما دراین مورد مواصلت نماید ما آن را به شورای ملی راجع خواهیم ساخت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا