امنیت

تصویر یک هموطن هندو ملبس با یونیفورم نظامی با استقبال هموطنان مواجه شد

کابل باختر 16 حوت
سخنگوی وزارت دفاع ملی میگوید
"همه اتباع افغانستان میتوانند بدون در نظرداشت دین ، مذهب و تبعیض به  صفوف اردوی ملی بپیوندند."
اخیراٌتصویر یکی از هموطنان هندوی  ما که ملبس بایونیفورم اردوی ملی بود از طریق رسانه های اجتماعی به نشر رسیده  و موجودیت این هموطن ما در صفوف اردو ی ملی باعث استقبال گرم مردم عزیز ما قرار گرفته است .
جنرال دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع ملی در این رابطه گفت:
البته باید گفت که افغانستان خانه مشترک همه  افغان ها بوده و همه اتباع کشور میتوانند بدون در نظر داشت  هیچگونه تبعیض دین ، مذهب ، جنسیت  بشکل داوطلبانه در صفوف نیروهای دفاعی و امینتی کشور سوق  و مصدر خدمت به کشور خویش گردند.
تصویر که از هموطن اهل هنود ما در رســـــــــــــــــــانه ها نشر شده یکی از بریدملان قول اردوی 209 شاهین مــــــزار شریف بنام جیپ سنگ
ولد  کیپ سنگ بوده که مدت 2 سال در اردوی ملی بحیث بریدمل قرارگاه  وظیفه اجرا  نموده و بعدا بتاریخ 31 برج سرطان سال 1391 بنا به خواهش خودش اردو را ترک نموده و فعلا در اردوی ملی ایفای وظیفه نمی کند .
اردوی  افغانستان یک اردوی داوطلب بوده   که  جوانان و فزرندان قهرمان این سرزمین بشکل داوطلبانه شامل آن گردیده و بصفت سربازان و بریدمل بخاطر دفاع از خاک و میهن شان مصدر خدمت میگردند و هر زمانی که اینها بخواهند میتوانند بعد از ختم قرارداد  از  اردو خارج و  بحیث یک فرد ملکی در سایر عرصه های دیگر کار نمایند.
در رابطه به موجودیت هموطنان هندودر صفوف نیرو های امنیتی باید گفت که در گذشته ها هم  در چوکات قوای مسلح افغانستان فعالیت مینمودند  و توان این را دارنددر هر عرصه که بخواهند میتوانند بصفت یک افغان مصدر خدمت به کشورشان شوند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا