امنیت

څارنوالی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر: 328 قاچاقبرمواد مخدررا درچهارماه بازداشت کردیم

کابل/ باختر/
یارمحمد حسین خیل رئیس عمومی څارنوالی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر امروز در یک نشست خبری که درچهارماه گذشته 328 تن را به اتهام قاچاق مواد مخدر بازداشت گردیده که درمیان آنها و زنان نیز شامل اند.
وی به گزارش آژانس باخترگفت که این افراد درسی و چهارولایت کشورازسوی موظفان این اداره بازداشت شده اند که درمیان آنان  افراد وابسته به قاچاقبران بزرگ مواد مخدرو قاچاقبران خارجی نیز حضور دارند.
به گفتۀ وی این اداره درچهار ماه نخست سال جاری 328 تن را درپیوند به 310 قضیه بازداشت کرده که درمیان آنها سی و دونفر ازموظفان نیروهای امنیتی، هشت زن ودو تبعه ایرانی نیزشامل اند.
حسین خیل گفت، درمیان این افراد کسانی هم حضور دارند که با بیش از نیم تن مواد مخدر بازداشت شده و وابسته به قاچاقبران بزرگ مواد مخدر اند.
وی افزود، درپیوند به این قضایا بیش از سه تن هیرویین، نیم تن مورفین، یازده تن تریاک، بیست و یک تن چرس، سه و نیم تن موادکیمیاوی و بیش از چهارهزار لیتر مشروب الکولی ضبط شده است.
رئیس عمومی څارنوالی اختصاصی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدرهمچنان گفت که علاوه ازآن میلیون ها افغانی پول نقد و 73 عراده موترازنزد این افراد بدست آمده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا