سیاست

محمداشرف غنی رئیس جمهور ، گزارش اجراآت مسولان ملکی و نظامی برخی ولایت های را استماع کرد

کابل 25 سنبله باختر
محمداشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان به سلسله صحبت با مسولان محلی، امروز با مسولان ملکی و نظامی ولایت های ، سمنگان، کاپیسا، لغمان، کنرها، نورستان، خوست، کندهار، هلمند، نیمروز، بامیان، پنجشیر، پروان و دایکندی از طریق ویدیوکنفرانس صحبت کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، مسولان ملکی و نظامی ولایات متذکره درخصوص وضعیت عمومی امنیتی ولایات یادشده گزارش دادند و نیز مشکلات، چالش ها و دستاوردهای موجود در سطح واحدهای دومی و سومی را برشمردند.
رئیس جمهور کشور با تقدیر از کارکردهای مثبت مسولان ملکی و نظامی ولایت های  متذکره، بر تأمین امنیت سراسری در سطح شهرها و ولسوالی ها تأکید کرد و از آنان خواست تا در ارائه خدمات به موقع و حل مشکلات شهروندان، بکوشند.
محمداشرف غنی به مسولان هدایت داد که چالش ها و مشکلات عمده را در هماهنگی با اقشار مختلف و بزرگان، شناسایی و پس از جستجوی راه های حل مناسب، آنرا به ریاست جمهوری شریک سازند.
مسولان ملکی و نظامی ولایت های سمنگان، کاپیسا، لغمان، کنرها، نورستان، خوست، کندهار، هلمند، نیمروز، بامیان، پنجشیر، پروان و دایکندی، اطمینان دادند که براساس پالیسی دولت جمهوری اسلامی افغانستان و رهنمودهای رئیس جمهور کشور، امور محول را به وجه احسن به پیش خواهند برد.   نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا