سیاستاخبارصحت

محمد اشرف غنی رییس جمهوری: فراهم کردن خدمات عاجل صحی، اولویت دولت است

کابل/29جوزا/باختر

در جلسه یی که به ریاست رییس جمهور محمد اشرف غنی در رابطه به موج سوم کرونا برگزارشد، در خصوص اولویت دادن خدمات عاجل صحی برای مردم و مدیریت آکسیجن، بحث شد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه که در ارگ برگزار شد، ابتدا سرپرست وزارت صحت عامه در مورد واردات آکسیجن از بیرون، فعالسازی دوباره دستگاه های آکسیجن و افزایش بستر در شفاخانه ها، معلومات ارائه کرد و گفت که موج سوم در حال گذار است و از مردم می خواهم که با جدیت رهنمودهای صحی را عملی کنند.

محمد اشرف غنی رییس جمهوری، تلاش داکتران و کارکنان صحی را در ارائه خدمات صحی باتوجه به امکانات موجود، ستایش کرد و گفت که در وضعیت کنونی، ارائه خدمات عاجل صحی اولویت است.

رییس جمهوری کشور گفت که مردم این اطمینان را داشته باشند که در چارچوب امکانات موجود، موج سوم کرونا تا اکنون به گونۀ بهتر مدیریت شده است و تمام تصامیم حال و آینده به اساس اساسات علمی و تجارب گذشته اتخاذ می شود.

رییس جمهوری در اخیر سخنانش با اشاره به توزیع عادلانه واکسین کرونا، گفت: اولویت این است که واکسین به قشر آسیب پذیر تطبیق شود و به منظور جلوگیری از ازدحام در تطبیق واکسین کرونا، آگاهی عامه به مردم داده شود.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا