امنیت

تامین امنیت روزهای عید در مرهون زحمات نیروهای امنیتی است

کابل باختر 7 اسد
شهروندان کابل دومین روز عید سعید فطر را در فضای امن وصلح سپری کردند.
این شهروندان می گویند که به توانمندی نیروهای امنیتی باور دارند و ایجاد شرایط با امن نتیجه  زحمات این نیروها می باشد.
با آنکه مخالفان مسلح دولت در جریان ماه مبارک رمضان آنچه درتوان داشتند در نا امن ساختن کشور بکار بستند و برحملات شان افزودند و ده ها تن از هموطنان ما را به خاک وخون کشیدند مردم کشور روزنخست عید را بدون کدام رخداد مهم امنیتی سپری کردند .
شهروندان پایتخت  که دومین روزعید را درفضای امن وتحت شرایط بهتر امنیتی سپری کردند ، تامین امنیت را مرهون زحمات شباروزی منسوبان ارگانهای امنیتی شان بخصوص در حضور گسترده پولیس محلی در هر ساحه این شهر میدانند.
عبدالسمیع یکی از این شهروندان به آژانس باختر گفت: حضور نیروهای  امنیتی  درساحات گوناگون شهر باعث دلگرمی مردم نسبت به امنیت می شود ، این احضارات وبیداری نیروهای ملی دشمن را مجال نمی دهد تا دست به دهشت بزند.
وی خاطر نشان کرد که مردم اکنون به توانمندی نیروهای امنیتی بخصوص پولیس ملی  درتامین امنیت  باورمند شده اند  واین را دریافته  اند که نیروهای افغان بیشتر برنامه های دهشت افگنی دشمنان را پیشگیری مینمایند .
عبدالقادر شهروند دیگر کابل به آژانس باختر گفت: فرزندان با درک کشور درچوکات نهادهای امنیتی سهیم اند وآنان  ازدل وجان برای تامین امنیت مردم وکشورشان جانبازی میکنند و به یقین که در روزهای عید تامین امنیت مردم در مرهون زحمات شباروزی این نیروهای میباشد .
وی از مخالفان مسلح دولت خواست تا بیش از این از راه اندازی دهشت وکشتار مردم  دست بردارند زیرا در ادامه چنین اعمال  جز نفرت خداوند و نفرین و انزجار مردم چیزی را بدست نمی آورند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا