سیاست

معاون اول رئیس جمهور با اعضای رهبری بورد پالیسی گروپ دیدار کرد

کابل باختر 23 سنبله
معاون اول ریاست جمهوری پس از چاشت امروز با اعضای رهبری بورد پالیسی گروپ، در قصرگلخانه صدارت دیدار و گفتگو کرد.
دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر خبر داد،  در این دیدار محمد یونس قانونی معاون اول ریاست جمهوری به اهمیت کار بورد پالیسی گروپ در زمینه ایجاد فضای اعتماد میان کشور های همسایه و دیگر کشور های جهان اشاره کرده گفت که امیدوارم کار بورد پالیسی گروپ ادامه یابد تا بتواند در پایان یک طرح نهایی را برای این نهاد که می کوشد در زمینه حل مشکلات جاری  افغانستان میان کشور های منطقه کار کند تدوین نماید.
معاون اول ریاست جمهوری افزود که سه مسأله مهم در رأس کار بورد پالیسی گروپ مشخص شده است که ایجاد کمیسیون مشترک افغانستان و پاکستان، سیاست بیطرفی پایدار این نهاد و اعتماد سازی میان افلغانستان، پاکستان ، ایالات متحده امریکا و دیگر کشور های جهان می باشد.
در این دیدار محمود صیقل وعبدالحمید مبارز، ناهید فرید و عبدالرحیم کریمی  و  داکتر سردار محمد رحیمی نطریات شان را در باره نحوه کار بورد پالیسی گروپ ارایه کردند و قرار شد تا برخی از چالش های موجود در این نهاد را در جلسه آینده شان مورد بحث و بررسی قرار بدهند.
اعضای بورد پالیسی گروپ به معاون اول ریاست جمهوری عضویت اعزازی این گروپ را پیشنهاد و مورد تائید قرار دادند.
معاون اول ریاست جمهوری با ابراز تشکر از اعضای بورد پالیسی گروپ به ایشان وعده هرگونه همکاری را داد.
بورد پالیسی گروپ یک نهاد مستقل است که در زمنیه حل مشکلات میان افغانستان و کشور های همسایه و دیگر کشور های جهان کار می کند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا