اقتصاد

نخستین نمایشگاۀ بین المللی مواد ساختمانی درکابل گشایش یافت

کابل باختر 27 عقرب
اولین نمایشگاه  بین المللی زیرعنوان " بازسازی  افغانستان"  امروز درخیمه لویه جرگه گشایش یافت .
به گزارش  آژانس باختر، درمحفلی که به همین مناسبت برگزار شده بود مزمل  شینواری  معین و زارت  تجارت و صنایع صحبت نموده گفت که آن وزارت برای سرمایه گذاران داخلی وخارجی در کشور تسهیلات لازم را فراهم  نموده  وسرمایه گذاران میتوانند با خاطر آرام درافغانستان  سرمایه گذاری  نمایند.
وفی الله افتخار  رئیس ادارۀ حمایت  وتشویق  از سرمایه گذاری  گفت: در 12 سال  گذشته  با رشد بخش های  ساختمانی  وزیربنایی  در افغانستان  کشور ما را به عنوان بازار  مناسب  تولید ومصرف  مواد ساختمانی  در خور توجه شرکت های تولیدی  داخلی  وخارجی قرار داده است .
بنابر  این اولین نمایشگاه  بازسازی افغانستان فرصتی  خواهد بود که شرکت های داخلی  وخارجی ضمن آشنایی  با محصولات وخدمات یکدیگربه قرارداد ها وسرمایه گذاری  های مشترک  در آینده  نیز دست یابند.
دراین محفل  همچنان عتیق الله نصرت رئیس هیئت عامل  اتاق تجارت وصنایع افغانستان درصحبتی گفت: دراین نمایشگاه 51 شرکت از  بخش های تولیدی مواد تعمیراتی از داخل وخارج کشور  که 9 شرکت ایرانی  5 شرکت ترکی یک شرکت عربی  و 32 شرکت  تولیدی افغانی  تولیدات بخش های مختلف ساختمانی را به نمایش  گذاشته اند .
این نمایشگاه  برای 3 روز دیگر نیز به روی  علاقمندان باز می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا