سیاستاخباراقتصادTOP

آمادگی تاجران افغان درقزاقستان واوزبیکستان برای بازگشت به افغانستان جهت سرمایه گذاری

 

کابل11 دلو باختر

وزارت صنعت و تجارت از آمادگی تاجران افغان مقیم قزاقستان و اوزبیکستان برای بازگشت به افغانستان جهت سرمایه گذاری  خبر داد.

دفتر مطبوعاتی وزارت صنعت و تجارت امروز با نشر این خبر گفته است که

الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با انجنیر عزیزالله روزی، یک تن از تاجران ملی کشور و همراهان وی ملاقات کرد.

سرپرست وزارت صنعت وتجارت با تأکید به برادری و اتحاد، گفت: وطن به صورت مشترک از تمام اقوام است و اگر یک دست حرکت نکنیم، کار به جای نمی‌رسد و باید همه دست به هم داده در شگوفایی و ترقی وطن تلاش نماییم.

 در ادامه  انجنیر عزیزالله روزی به نمایندگی از تاجران کشور،‌ مقیم قزاقستان و اوزبیکستان صحبت کرده، لیست 33شرکت را با رهبری این وزارت شریک نموده، اظهار داشت که مسئولین شرکت‌های متذکره خواستار بازگشت و انتقال سرمایه‌ شان به افغانستان می‌باشند.

 الحاج نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت با تشکری از زحمات آنها، بیان داشت: افغانستان با داشتن معادن؛ یک کشور سرمایه‌دار بوده و فقط به مدیریت نیاز دارد.

الحاج عزیزی اضافه کرد که امارت اسلامی  افغانستان از بازگشت هموطنان به کشور استقبال می‌کند و وزارت صنعت و تجارت به خصوص جهت آوردن سهولت در خدمت سکتورخصوصی بوده و از آنها حمایت می‌کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا