سیاست

محمد اشرف غنی رییس جمهوری با قومندانان قول اردوهای ۲۰۹ شاهین و ۲۱۷ پامیر، رییس عمومی کشف و جرایم وزارت امور داخله و قومندان عمومی قطعات خاص، صحبت کرد

کابل/25 ثور/باختر
محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان به سلسلۀ بررسی وضعیت امنیتی ولایت های کشور، در دو نشست امنیتی در دو روز گذشته، با قومندانان قول اردوهای ۲۰۹ شاهین و ۲۱۷ پامیر و همچنان رییس عمومی کشف و جرایم وزارت امور داخله و قومندان عمومی قطعات خاص، از طریق ویدیوکنفرانس صحبت کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این نشست ها که داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی نیز حضور داشت، رییس جمهوری در نشست با قومندانان قول اردوهای ۲۰۹ شاهین و ۲۱۷ پامیر انجام شد، ابتدا گزارش وضعیت عمومی امنیتی در مناطق مربوطۀ قول اردوهای متذکره را شنید.
رییس جمهوری روی توجه بیشتر به اکمالات و تجهیزات نیروهای امنیتی و دفاعی تاکید ورزید و گفت که امنیت سرحدات به ویژه بنادر حیرتان و آقینه که اهمیت ویژۀ اقتصادی دارند، کلیدی است.
محمد اشرف غنی گفت که در قسمت حکومتداری محلی، کار مردمی و امنیت جوزجان، سرپل و کوهستانات و سایر بنادر تجارتی توجه بیشتر صورت گیرد.
رییس جمهوری کشور تصریح کرد که عملیات های که از سوی نیروهای امنیتی و دفاعی انجام می شود، باید در حفظ ساحات تسخیر شده و همچنان امنیت بدخشان، تخار، کندز و بغلان توجه شود و در زمینۀ مبارزه علیه مواد مخدر و قاچاق تشریک مساعی بیشتر صورت گیرد.
رییس جمهوری در نشست با رییس عمومی کشف و جرایم وزارت امور داخله و قومندان عمومی قطعات خاص در خصوص مبارزه با جرایم، مواد مخدر، گروپ های مسلح غیر مسوول و غاصبین صحبت کرد.
رییس جمهوری تاکید کرد که باید مردم از کارکردهای پولیس به ویژه در شهر کابل، راضی باشند، با مردم از نزدیک کار صورت گیرد و اعتماد سازی بیشتر شود.
رییس جمهوری از قومندان قطعات خاص به خاطر عملیات ها و اجراات اخیر شان تشکر کرد و از وی خواست که در سطح کابل و ولایت ها پلان های عملیاتی خود را تشدید ببخشد.
رییس جمهوری در خصوص بهتر شدن اعاشه، توجه به تاسیسات، تداوی به موقع مجروحین و ایجاد مراکز بیشتر تعلیمی به آنان، تاکید کرد و از نیروهای قومندانی عمومی قطعات خاص به خاطر مهار حمله تروریستی دیروز در شهر کابل و جلوگیری از تلفات بیشتر هموطنان، تشکر ویژه کرد.
در این ویدیوکنفرانس ها، رییس جمهوری از قومندانان قول اردوهای ۲۰۹ شاهین و ۲۱۷ پامیر و همچنان رییس عمومی کشف و جرایم وزارت امور داخله و قومندان عمومی قطعات خاص خواست که با درنظرداشت راهنمایی های وزارت صحت عامه، در راستای مبارزه با ویروس کرونا توجه جدی کنند.#/احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا