جامعه

معین امور جوانان: در صورت بی کفایتی مسوولین جوانان ولایات، مراحل تنبیه کارمندان عملی خواهد شد

کابل باختر 25 جوزا
معین وزارت اطلاعات و فرهنگ در امور جوانان می گوید که مسوولین جوانان ولایات، باید بیشتر از قبل در شریک ساختن برنامه ها و فعالیت های شان با این اداره همکار باشند، در صورت غفلت وظیفوی مراحل تنبیه کارمندان، بالای شان عملی خواهد شد.
به اساس معلومات مدیریت نشرات معینیت امور جوانان به آژانس باختر: داکتر کمال سادات معین امور جوانان وزارت اطلاعات وفرهنک، امروز در نشست گزارش دهی آمرین جوانان ولایات مرکزی در تالار معینیت امور جوانان با بیان این مطلب گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید از هر راه ممکن با جوانان کشور همکاری و  از آنان دستگیری صورت گیرد.
معین امور جوانان هدف از این نشست را گزارش دهی آمرین جوانان ولایت مرکزی و شریک ساختن طرح عملی پارلمان جوان دانست و گفت که در آینده نزدیک پارلمان جوان راه اندازی خواهد شد.
وی افزود که مسوولین ولایات، مکلف اند، هر چه زود تر لست تمام نهاد های مدنی را که فعالیت های اجتماعی دارند، در اختیار معینیت امور جوانان قراردهند؛ تا باشد مراحل مقدماتی پارلمان جوان آغاز گردد.
به گفته معین امور جوانان، خوشبختانه پالیسی جوانان قبلاً به تصویب رسیده واکنون استراتیژی ملی جوانان که برای پنج سال می باشد، ترتیب و نظریات جوانان فعال اکثر ولایات جمع آوری شده است که طرح آن به حکومت سپرده شده و این استراتیژی، در پنج بخش عمده تعلیم، صحت، کاریابی، سهم جوانان در ادارات حکومتی و ورزش تطبیق خواهد شد.
داکتر سادات به جوانان افغان اطمینان داد که وضعیت آنان به اساس استراتیژی ملی جوانان در 5 سال آینده بهبود خواهد یافت و معینیت امور جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ کار های زیادی را برای جوانان انجام خواهد داد.
وی همچنان افزود: جوانانی که از وضعیت اقتصادی خوبی برخوردار نسیتند به اساس این استراتیژی برای شان زمینه آموزش با تخفیف و یا رایگان فراهم می شود.
در این نشست مسوولان ده ولایت مرکزی، از فعالیت ها و دستآورد هایی که به منظور انعکاس توانایی ها و فعالیت های جوانان در ولایت ها در سه ماه گذشته انجام داده بودند، معلومات مفصل ارایه کردند.
در آخر معین امور جوانان به مسوولان ولایات خطاب نمود و  گفت که پیام من را که همانا سهیم شدن جوانان در سرسبزی و آبادی وطن می باشد به جوانان ولایات برسانند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا