فرهنگ

بازدید مسئولان نهادهای علمی آموزشی از نمایشگاه کتاب هرات

شهرهرات 14 قوس باختر
مسئولان نهادهای اکادمیک و فرهنگی نیز در طی این روزها نقش بارز شان را در میان تعداد بی‌شمار بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب هرات ایفا کردند.
از روز افتتاح نمایشگاه تا به حال روئسای پوهنتون‌ های دولتی و خصوصی، استادان پوهنتون‌ها و مدارس دینی، آمران، مدیران و استادان مکاتب، محصلان، متعلمان و کتاب‌ دوستان از این مکان بازدید نموده اند، و کتاب‌های مورد علاقه شان را تهیه نموده اند.
عبدالله فائض رئیس پوهنتون هرات دیروزبا تعدادی از همکاران‌ و محصلان  برای بازدید به نمایشگاه جهت تهیه کتاب های مورد علاقه شان ازآن مکان فرهنگی  دیدن کردند.
فائض با ابراز قدرانی از مسئولان ریاست اطلاعات وفرهنگ در امر برگزاری نمایشگاه کتاب از شهروندان خواست تا برای خود، کودکان، اعضای خانواده و حتی دوستان شان کتاب تهیه کنند و این فرهنگ همه پسند و مثبت را بیشتر در میان جامعه گسترش دهند.
درهمین حال آمر توریزم ریاست اطلاعات وفرهنگ هرات برپایی چنین نمایشگاه های کتاب را در رشد فرهنگ صنعت توریزم مهم و ارزنده خواند و آنرا گام دیگری در عرصه فرهنگ وهنر دانست.
سلطانی از همه توریستان داخلی وخارجی و هوتل داران  تقاضا نمود تا از این نمایشگاه دیدن نمایند.
قابل ذکر است که حضور گسترده مسئولان نهادهای اکادمیک و فرهنگی، دانش‌جویان و حضور گروهی متعلمان مکاتب و کودکان در روزهای اخیر سبب شد تا این نمایشگاه برای دو روز دیگر نیز به روی بازدیدکنندگان باز باشد.ختم/سیدحبیب

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا