اقتصاد

نرخنامه جدید دربخش داخلی منظورشد

کابل/۱۵ عقرب/باختر
نرخ های پیشنهادی شرکت های هوایی داخلی که قبلآ به اداره هوانوردی مواصلت ورزیده بود در جلسه روزگذشته پس از غور و بررسی با در نظر داشت مصارف طیاره های مسافر بری شرکت های مختلف با حضور نمایندگان شرکت های حمل و نقل هوایی اریانا و کام ایر بر اساس محاسبه هزینه عملیاتی شرکت های هوایی در بخش های مختلف، مورد تائید قرار داد.
در خبر نامه ارسالی اداره نوردی ملکی به آژانس باختر خبر داد٬
بدینوسیه به شرکت های هوایی داخلی و تمام شرکت های سیاحتی که تکت شرکت های هوایی را به می فروشد هدایت داده می شود تا در مطابقت با قیمت های تعیین شده در بخش های پروازی شامل جدول اجراات کنند. در صورتیکه شرکت های هوایی از قیمت های منظور شده تخلف کنند، قانونا با آنان  برخورد تادیبی می شود، و شرکت های سیاحتی متخلف حق فروش تکت را از دست داده و شرکت های هوایی داخلی موظف اند که امتیاز فروش تکت انان را مسدود کنند.
همچنان به شرکت های هوایی هدایت داده می شود که سر از صدور نامه هذا، پالیسی تغییر تکت و انصراف از مسافرت را در مطابقت با ماده 64 قانون هوانوردی ملکی تنظیم کند و در فهرست تکت های صادره شان درج کنند.
شرکت های هوایی مکلف اند تا در تمام تکت های صادره، شماره تماس برای ثبت و اخذ شکایات مسافران را درج کرده و به شکایت ها رسیدگی موثر کنند.
شرکت های هوایی و شرکت های سیاحتی در حصه خود مطابق این نرخ ها اجراات کنند./ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا