سیاست

رییس اجراییه کشور: رسانه‌ها در شرایط سخت با درک منافع ملی، وظایف خویش را انجام داده‌اند

کابل باختر 25جوزا
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور شام دیروزدر دفتر کارش در کاخ سپیدار با مسوولان و دست‌اندرکاران رسانه‌های کشور دیدار و ملاقات کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجراییه به آژانس باختر، در این دیدار، رییس اجراییه کشور نخست مراتب تسليت خویش را به خاطر جان باختن كارمندان تلويزيون‌های طلوع و بى بى سى و خسارات وارده بر تلويزيون يك  در رویداد انفجاری اخیر در کابل ابراز داشت.
سپس، داکتر عبدالله عبدالله گفت که مسوولان رسانه‌ها، خبرنگاران و جامعۀ رسانه‌یی در شرایط سخت و دشوار به کار اطلاع‌رسانی و آگاهی دهی می‌پردازند. تلاش‌های مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران در راستای آزادی بیان و اطلاع رسانی قابل ستایش و تقدیر می‌باشد.
رییس اجراییه کشور، در خصوص عوامل و دلایل حوادث پسین امنیتی و تروریستی در کابل و ولایات کشور به طور مفصل با اصحاب رسانه‌ها صحبت کرد.
رییس اجراییه کشور خطاب به مسوولان رسانه‌ها گفت که پیام اصلی ما حفظ وحدت، همبستگی و اخوت میان مردم شریف افغانستان است. اگر وحدت و همدلی میان مردم افغانستان وجود داشته باشد، ما تحت هرشرایطی می‌توانیم به پیش برویم.
داکترعبدالله عبدالله، بر اصل بی‌طرفی، آزادی و توازن در کار اطلاع‌رسانی تأکید ورزید و خاطرنشان ساخت که منافع عمومی و ملی کشور باید در رأس اهداف و برنامه‌های رسانه‌های کشور قرار داشته باشد.
رییس اجراییه کشور گفت که خوشبختانه رسانه‌های افغانستان، مسوولیت‌های‌شان را ادا کرده‌اند. اما توقع ما بیشتر از چیزی است که صورت گرفته است.
داکتر عبدالله در پایان گفت که مشکلاتی در راستای دسترسی به اطلاعات و معلومات وجود دارد. ما مصمم هستیم که به موقع رسانه‌ها را در جریان اطلاعات قرار دهیم.سید حبیب " سادات"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا