فرهنگ

سرپرست موزیم ملی به مسوولان و کارمندان آن اداره معرفی شد

کابل باختر28 جدی
سید مصدق خلیلی معین فرهنگی وزارت اطلاعات وفرهنگ امروز محمد فهیم رحیمی سرپرست موزیم ملی را به مسوولان و کارمندان آن اداره معرفی کرد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر: به اساس پیشنهاد وزارت اطلاعات وفرهنگ و منظوری ریاست جمهوری محمد فهیم رحیمی به حیث سرپرست موزیم ملی مقررگردیده است .
درمجلسی که به همین مناسبت درموزیم ملی برگزار شده بود ، در حالیکه یحیی محب زاده سرپرست پیشن موزیم ملی، احمد ضیا انوری رییس منابع بشری ودیپلوم مهندس عبدالاحد عباسی رییس حفظ و احیای شهر های قدیم و آبدات تاریخی وزارت اطلاعات وفرهنگ نیز حضورداشتند،  معین فرهنگی وزارت اطلاعات وفرهنگ محمد فهیم رحیمی را به حیث سرپرست موزیم ملی به مسولان و کارمندان آن اداره معرفی کرد.
معین فرهنگی وزارت طلاعات وفرهنگ ازکارکرد های مسوولان پیشین موزیم ملی به قدردانی یاد کرده گفت که مسوولان و کارمندان موزیم ملی مسوولیت عظیمی حفظ و نگهداری گنجینه های گرا نبهای کشوررا به دوش دارند  که معرفی کنندۀ هویت تاریخی و فرهنگی افغانستان میباشد.
همینگونه وی خاطرنشان ساخت که سرپرست جدید موزیم ملی نیزبه اساس لزوم دید رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ و بخاطربهبود امورکاری اداره ، معرفی شده است .
وی ابرازامید واری کرد که مسوولان و کارمندان موزیم ملی با سرپرست جدید این اداره که درگذشت نیز همکارآنها بود و تجربه کاری خوبی در زمینه موزیم داری نیزدارد ، درپیشبرد امور همکاری های لازم نمایند.
همینگونه محمد فهیم رحیمی سرپرست موزیم ملی ازاعتماد رهبری وزارت اطلاعات وفرهنگ بخاطرگماشتن وی دراین پست به قدردانی یاد کرده ، افزود که تلاش مینماید تا به همکاری سایرمسئولان و کارمندان موزیم ملی برنامه های کاری اش را به صورت بهترو هماهنگ با برنامه های وزارت عملی و به پیش ببرد.
طبق یک خبردیگر، سید مصدق خلیلی معین فرهنگی وزارت اطلاعات وفرهنگ ازجریان کار اعمار ساختمان چای خانه موزیم ملی دیدن کرد.
وی پس از شنیدن معلومات ازسوی انجنیران دررابطه به چگونگی پیشبرد کار ساختمانی، بخاطربهبود کاراعمارآن ساختمان هدایات لازم داد.
کارساختمان چای خانه موزیم ملی دراواخر نیمه اول سال جاری آغازیافته و تاکنون شصت درصد پیش رفته است و قراراست دراوایل سال آینده به پایه اکمال برسد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا