سیاست

وزارت خارجه: دومین نشست “پروسه کابل” با سه هفته تاخیر، برگزار می شود

کابل باختر / 28 / جدی
معین اداره و منابع وزارت امور خارجه روزگذشته در یک نشست خبری گفت، دومین نشست "پروسه کابل" آماده گی های لازم، تا سه هفته تاخیر، برگزار می شود.
دکتر نصیر احمد اندیشه دریک نشست خبری  گفت، قرار بود دومین نشست "پروسه کابل" در هفته دوم ماه فبروری سال روان میلادی در کابل برگزار شود، اما این نشست به دلیل آماده گی های بهتر تخنیکی و لوژیستیکی با تاخیر سه هفته یی برگزار خواهد شد.
نصیر احمد اندیشه افزود، "در این نشست، با توجه به  وضعیتی که از آغاز سال به میان آمده است، ما تلاش خواهیم کرد تا این وضعیت را داخل یک کنفرانس خیلی بزرگ به بحث بگیریم تا کشورهای مهم و در عین حال کشورهایی که در روابط سیاسی خود شان در سطح جهان مشکل دارند، بتوانند در مورد افغانستان مشترکاً کار کنند".
نختسین دور نشست "پروسه کابل" در ماه جوزای امسال برگزار شده بود، دومین نشست "پروسه کابل" قراربود در هفته نخست ماه دلو سال روان با اشتراک نمایندگان بیش از بیست و پنج کشور و سازمان های بین المللی و به
هدف بحث روی امنیت افغانستان برگزار شود، اما به گفته مقام ها در وزارت امور خارجه این نشست به دلیل آماده گی های بهتر تخنیکی و لوژیستیکی با تاخیر سه هفته یی برگزار خواهد شد/# شهیدآقا "شمس"

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا