امنیت

از روز ملی حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی در بامیان تجلیل شد

بامیان 11 حوت باختر
از روز ملی حمایت از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولایت بامیان تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار محلی آژانس باختر، در محفلی که به همین مناسبت در شهر بامیان با حضور مژگان مصطفوی معین گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ، والی و معاون بامیان، قومندان امنیه، رییس امنیت ملی ، مسوولان ادارات ملکی و نظامی، شورای علماء، متنفذان قومی، نمایندگان شورای ولایتی، علمای دینی، نمایندگان چهار نواحی شهری، زنان، فعالان جامعه مدنی و رسانه ها در آن ولایت برگزار شد.
پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین گرځندوی، مالی و اداری وزارت اطلاعات و فرهنگ با قدردانی از برگزار کنندگان این روز ملی، زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی و دفاعی بامیان را نمونه و الگویی خوب در سطح کشور عنوان کرد و از شجاعت، خود گذری و فداکاری آنان تشکر کرد.
وی نیروهای امنیتی را مدافعان واقعی کشور دانست و تآکید کرد که باید از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور از هر جهت حمایت قاطع و همه جانبه صورت بگیرد.
مصطفوی افزود که دشمنان مردم افغانستان آرزوی انحلال اردوی ملی را به گور خواهد برد.
در این مراسم محمدطاهر زهیر والی بامیان نیز  از رشادت و دلیری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور قدردانی کرد و آنان را مدافعان راستین کشور خواند.
در پایان این محفل با اعطای تقدیرنامه و لوح سپاس از دستاوردها و فداکاری های نیروهای امنیتی و دفاعی بامیان تقدیر شد.احمد نعیم دوستی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا