جهان

ویروس کرونا؛ آمار جان‌باختگان در اروپا به بیش از ۲۰ هزار نفر رسید

بروکسل/ منابع خبری بین المللی /11 حمل / باختر
آمار جان باختگان مبتلا به ویروس کرونا در اروپا که سازمان صحی جهان این قاره را مرکز شیوع ویروس کووید-۱۹ اعلام کرده است به بیش از ۲۰ هزار نفر رسیده است  و ایتالیا با بیش از ۱۰ هزار مرگ بیشترین تلفات را در اثر شیوع این ویروس در جهان دارد.
حکومت ایتالیا برای اداره شیوع کرونا، قوانین سخت گیرانه تری را نسبت به گذشته وضع کرده است و از همه کسانی که وارد آن کشور می شوند خواسته تا دمای بدن شان بررسی شود و ماسک به صورت بزنند.
اسپانیا پس از ایتالیا دومین کشور اروپایی است که بیشترین تعداد تلفات را دارد و این کشور نیز مقررات و محدودیت های جدیدی را اجرا کرده است و از همه کسانی که شغل شان غیر ضروری است، خواسته  است تا به مدت ۲ هفته در خانه بمانند.
رسانه ها در اسپانیا پدرو سانچز، صدراعظم آن کشور را مورد انتقاد شدید قرار داده است و وی را متهم کرده اند که برای مقابله با کرونا بسیار دیر دست به کار شده است.
در اسپانیا تا صبح دیروز بیش از ۷۳ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و نزدیک به ۶ نفر نیز جان خود را از دست داده بودند.
ادوار فیلیپ، نخست وزیر فرانسه نیز گفته است که "جنگ تازه آغاز شده است".
در فرانسه تاکنون بیش از ۲ هزار نفر بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ جان باخته اند و ۳۷ هزار و ۵۷۵ نفر به کرونا مبتلا شده اند.#  فریده بابک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا