امنیت

شماری از پولیس زن درکشور ترکیه آموزش مسلکی دیدند

کابل باختر 10 حمل
به خاطر فراغت 191 تن پولیس زن از دور آموزشی مسلکی که در کشورترکیه برگزار شده بو د امروز محفلی در اکادمی پولیس تدویر گردید.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر، 191 تن پولیس زن از سوی وزارت امورداخله به خاطر یک دوره آموزشی چهار ماهه به کشور ترکیه فرستاده شده بودند که پس از تکمیل نمودن این دوره آموزشی اسناد فراغت نیز بدست آوردند.
درمحفلی که به این مناسبت  دراکادمی  پولیس برگزار شده بود لوی پاسوال اکرام الدین یاور معین  اداری  وزارت امور  داخله با قدردانی  از همکاری  های کشور ترکیه ، خاطرنشان ساخت که اشتراک  زنان ودختران درصفوف  پولیس ملی  یکی از الویت های کاری وزارت امور داخله میباشد.
وی گفت: فراغت پولیس زن از مرکز آموزشی اکادمی  سیواس کشور ترکیه ، درقسمت ارتقای ظرفیت  پولیس زن ، یک  گام  بزرگ میباشد.
همینگونه قوماندان مرکزآموزشی آکادمی سیواس کشور ترکیه در رابطه به آموزش پولیس زن درمرکز  آموزشی آکادمی  سیواس  آن کشور  صحبت نموده  تاکید  کرد ما متعهد هستیم که به خاطر  آموزش پولیس افغان اعم از مرد وزن را همکاری  های لازم انجام دهیم.
همچنان  دراین محفل  قوماندان عمومی  تعلیم وتربیه پولیس ، قوماندان اکادمی پولیس ورئیس حقوق بشر وجندر وزارت امور داخله درصحبت های شان  از فارغان خواستند که با استفاده از آموزش های مسلکی خویش  در امور کاری  ، تطبیق قانون وتحکیم نظم عامه ، گام های متین  بردارند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا