اقتصاد

وزارت صنعت و تجارت از آجندای ملی تجارت زنان حمایت می کند

کابل/21 سرطان/باختر
هیئت رهبری اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان آجندای ملی تجارت زنان را با وزارت صنعت و تجارت شریک کرد اند.
آنان خواهان همکاری وزارت صنعت و تجارت و حل مشکلات و فراهم‌آوری تسهیلات لازم برای رشد و توسعۀ صنعت و تجارت زنان تجارت‌پیشه کشور شدند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، منیژه وافق رییس عمومی اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان در دیدار با نثار احمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت گفت که هدف از طرح و تهیۀ آجندای ملی تجارت زنان این است که از آن به حیث مرجع برای بحث در مورد وضعیت زنان متشبث افغان، چالش‌هایی که با آن رو برو اند و راه‌حل‌های بالقوه برای فایق‌آمدن بر آن چالش ها استفاده شود.
خانم وافق افزود که این آجندا براساس گفت‌وگو با زنان تجارت‌پیشه و صنعت‌کار در تمام ولایت های کشور در مورد مشکلات، چالش‌ها و فُرصت‌های فراراه‌ کاری آنان تهیه شده است و با حل مشکلات‌شان پیشرفت چشم‌گیری در فعالیت‎های آنان رونما خواهد شد.
نثاراحمد غوریانی وزیر صنعت و تجارت با حمایت از آجندای ملی تجارت زنان در افغانستان گفت که آن وزارت در حل مشکلات زنان متشبث همکاری همه‌جانبه می کند.
غوریانی افزود که آن وزارت با همکاری اتاق تجارت و صنایع زنان افغانستان در راستای حل مشکلات فراراه‌ زنان تجارت‌پیشه و صنعت‌کار و ایجاد فُرصت‌های جدید برای آنان از نزدیک همکاری می‌کند.
وی گفت که در پارک‌های صنعتی و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی برای زنان تجارت پیشه بیشترین سهم در نظر گرفته شده است. نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا