جهان

پارچه های جسد جمال خاشقجی در باغچه خانه جنرال قونسل عربستان یافت شد

استانبول – دی نیوزانترنشنل – 2 عقرب- باختر
رسانه های بریتانیایی گزارش دادند که قسمت های بدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار عربستان ، از باغچه منزل مسکونی جنرال قونسل عربستان  در استانبول یافت شده است.
به گزارش آژانس باختر به نقل از رسانه های خارجی ، طبق گزارشی که در سکای نیوز منتشر شده جسد خاشقجی که بعد از کشته شدن پارچه پارچه شده است و رویش  بد شکل و خراب شده است از باغچه خانه قنسول عربستان در استانبول یافت شد. پولیس ترکیه همچنان موتر متعلق به قنسلگری عربستان در استانبول  را در یک پارک زیرزمینی در منطقه سلطان قاضی استانبول پیدا کرد.
خاشقجی  یکی از همکاران روزنامه  واشنگتن پست  بعد از ورود به قنسولگری عربستان در استانبول به تاریخ 2 ماه اکتوبر کشته شد. حکومت عربستان به روز شنبه گذشته اعلام کرد که خاشقجی  در یک مشاجره در داخل قنسولگری  آنکشور در شهر استانبول ترکیه کشته شده است.
رسانه های دولتی گفتند که سلمان پادشاه عربستان و شاهزاده محمد بن سلمان، با اعضای خانواده جمال خاشقجی، دیروز سه شنبه  در شهرریاض ملاقات کردند.
این دیدار که ازآن فیلم برداری و عکسبرداری شده اند، به دنبال آن صورت گرفت که عربستان پس از ورود و ناپدیدش شدن و سپس کشته شدن جمال خاشقجی در قنسولگری عربستان در استانبول به تاریخ 2 اکتبر، به شدت مورد  انتقاد قرار گرفت .
در همین حال، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، ادعاهای عربستان را که جمال خاشقجی، روزنامه نگار مخالف در نتیجه مشاجره در داخل قنسلگری جان داده است رد کرده گفته است که قتل "وحشیانه"  این روزنامه نگاربه طور اتفاقی نبوده بلکه قبل ازقبل طراحی شده بود .وی خواستار محاکمه مستقل عاملان این قضیه در ترکیه شده است.   فریده

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا